neděle 13. prosince 2020

Adventní svícen 2020

Po třech letech vychytaných DIY věnců (které najdete tu 2017, tu 2018 a tu 2019) jsem letos dospěla k závěru, že to nebudu hrotit a konečně využiju krásný mosazný svícen od ferm Living, který už doma suším delší dobu. Plán jsem měla už před první adventní nedělí, realizace se ovšem krapet protáhla. Samotné zdobení jsem zfoukla včera asi během čtvrt hodiny, ale sehnat vyhovující svíčky byl pěknej porod na několik týdnů. 


Můj plán byl pořídit čtyři pastelové svíčky v různých barvách a věnec dozdobit měsíčnicí, se kterou jsme fotili letošní vánoční kampaň pro Bella Rose. Jenže pastelové svíčky jsem nikde nesehnala, ani na eshopech už neměli takové barvy, které by se mi líbily dohromady. Narazila jsem ale na tyhle třpytivé krasavice v různých barvách, které mi hned padly do oka. Objednala jsem si jednu modrou, dvě zelené, dvě vínové a jednu korálovou (víc barev neměli). To bylo přesně na první adventní. 

Asi za deset dní jsem ve spamu objevila email, že zelené už nemají. Řekla jsem si co už, pošlete co máte - a zelené ještě vyhmátla na jiném eshopu, kde měli i fialové. Tak jsem vzala dvě zelené a dvě fialové. Druhý den mi volali, že zelenou už mají jenom jednu. No chápete to? Oba dva balíčky se na cestu vydaly až teď v pátek a já byla smířená, že i třetí adventní neděli budeme mít "záložní variantu" z druhé adventní v podobě čtyř obyč červených svíček a trochy seschlého eukalyptu, který jsem se ani neobtěžovala přivázat. Jako taky to šlo, ale nějak jsem z té náhradní varianty neměla žádnou radost.

K mému velkému překvapení přišly oba balíčky v sobotu dopoledne. Jeden poštou, druhý PPL. Posílám pusu oběma, zachránili to!


Jelikož jsem neměla měsíčnici, na kterou jsem si původně myslela, oškubala jsem nejrůznější roští, které jsem našla doma. Další překvapení bylo to, že se mi ke každé svíčce podařilo najít něco stejně barevného - eukalypt k zelené, modrý bodlák k modré, červené bobulky k vínové a fialové cosik k fialové. Korálovou svíčku jsem si schovala na jindá. Jak to dlouho vypadalo, že letos nebude nejen věnec, ale ani hezky nazdobený svícen, tak nakonec to včera do sebe celý nějak záhadně zapadlo. Ve výsledku je svícen pořád hrozně jednoduchá záležitost, ale hrozně mi to zvedlo náladu. Baví mě, jak je netradiční, jak je barevný a zkrátka "můj". Fakt se mi podařilo udělat si radost, takže úspěch!





A níže svícen před chvilinkou zapálený. Medžik!



Co vy, vyráběli jste věnec anebo zdobili svícen?

Krásnou třetí adventní neděli vinšuju

post signature

4 komentáře:

  1. Anci, jak to delate, ze Vam piskle takovyhle paradky necha vcelku? Nase Kudrlinka Druha by to rozebrala na nanocastice. Mimochodem sezrala Plastovou vanocni kouli. Sklenene poklady tedy jeste schovam.

    Krasne Vanoce a plodny roky!

    Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Samotnou mě překvapilo, že ji to zas tolik nezajímá. Párkrát jsem řekla "nenene", pak ještě párkrát setřela třpytky z ručiček/obličeje... načež se dítko přesunulo jako vždy k olizování manželova deodorantu v koupelně :))) Jinak věta o plastové kouli mě teda dostala :D ale doufám, že to byla nadsázka :D

      Vymazat
    2. Obavate se o muj vkus (protoze jsem klesla az k plastovym koulim) nebo o zdravi Kudrlinky? No... fakt behem zdobeni truhliku rozzvykala jednu cervenou...tak jsem z ni vytahla zbytky, vrazila ji do ruky sneci budku (bez sneka, bio, jasny) a zdobila jsem dal.


      Jako slysela jsem ze existuji i “nedestruktivni” deti. Ale ty nase to nejsou :)))

      Iva

      Vymazat
    3. :D :D :D to bych si nedovolila, já se bála, že ji spolkla :) Tak se mi ulevilo, že jí ty rozžvýkané kousky byly vydloubnuty. Veselé Vánoce!

      Vymazat