neděle 25. června 2017

U nás doma očima fotografky

Dneska mám pro vás (minimálně z mýho pohledu) takovou chuťovčičku. Už delší dobu jsem uvažovala o tom, že si nechám nafotit pár portrétů pro blogově-pracovní účely. Co si budem povídat, občas se nějaká ta fotka hodí a situace, kdy jsem nějakou potřebovala a měla prd, jsem už párkrát zažila. Oslovila jsem proto multitalentovanou a hrozně šikovnou Aničku Fotím, která nafotila jak mě, tak jako bonus pořídila i sérii detailů z našeho bytu.

I když jsem postřehla, že v obýváku něco cvaká, zatímco já se snažím nevypíchnout si v koupelně oko řasenkou, že bude fotek tolik mě hrozně překvapilo. Upřímně jsem z nich byla tak nadšená, že těch se mnou jsem si napřed ani nějak moc nevšimla. (Ale zas abych zas nekecala a nedělala ze sebe superskromnou nemarnivou osobu, kterou nejsem - i z těch mám velkou radost.)

Takže dneska mám pro vás výběr ze zmíněných fotek. Není to ani tak photostory z našeho bytu, jako spíš jednotlivé střípky a detaily, které utváří náš domov. Fotky nejsou nijak stylizované, dokonce není ani uklizeno (viz. rozkopnuté boty nebo neschované prodlužky) a nijak extra pěkně ustláno. Takto to u nás totiž doopravdy vypadá. Tak snad se vám to bude líbit tolik, jako mně!





























Fotek je moc, fakt mi to nešlo promazat. Takže díky všem, co sjeli až sem!
Krásný zbytek neděle


post signature

22 komentářů:

  1. Krásný to máte! A moc mě těší, že krokusy ještě neomrzely a kaktusy jakbysmet :). Z toho mám radost!

    OdpovědětVymazat
  2. Šmarja, jak by mohly?! Krokusy jsou legendy! Větší kaktusy jsou v kuchyni, kde se ale moc nefotilo, protože se tam schovával Jiří :)

    OdpovědětVymazat
  3. moc pekny!!! krasny koberec v obyvaku. veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme :) Koberec je z carpetvista (snad nepletu název)

      Vymazat
  4. Jéé, Aničko, díky za nakouknutí, je fajn vidět jak žiješ, bydlení působí sympaticky stejně jako ty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc Jani, až se z toho komplimentu trošku červenám :)

      Vymazat
  5. Moc krásné! Mám ráda byty, kde mají oči pořád na co koukat.

    OdpovědětVymazat
  6. Pekne, útulné byvanicko. Fotky sa naozaj podarili. Ja sa neviem vynadívať na tú precalunenu taburetky. Krásny deň prajem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, taky z ní mám radost! Krásný den i vám :)

      Vymazat
  7. Anicka krasny interier, ma to proste smrnc ;) mam otazocky.. kde si prosim zohnala luster do spalne a tie chic obrazky nad gaucom? Dakujeeeem za info ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, teď už je to po letech ale zase dost jinak, budu muset udělat update :) Jinak lustr je ikea + červený kabel a obrázky nad gaučem - vlna je plakát od Hanny Konoly, ten malý geometrický je z etsy, což už bohužel nemůžu dohledat, no a zbytek jsou originály/grafiky...

      Vymazat
  8. Moc útulný domov, plný krásných drobností. Takové osobité mám nejradši. Ať se vám dobře bydlí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, dnes už je o poznání plnější (kytek, koberců, hraček i všeobecných krámů :D), ale máme to tu moc rádi :)

      Vymazat
  9. Máte to doma moc pěkné, útulné a zároveň nepřeplácané, to se mi moc líbí :). My jsme se akorát přestěhovali, takže teď bydlím mezi krabicemi ale už se těším, až to tady také bude vypadat trochu k světu :D. Sice byt není moc velký, ale pro dva lidi myslím stačí až až. Mezi vybalováním a čtením nápadů z webu nebo od vás mám už ale spoustu inspirace :D.

    OdpovědětVymazat