neděle 26. listopadu 2017

DIY adventní věnec, kterej letos stíhám!

Protože jsem lůzr, adventní výzdobu vytvářím každý rok nejdřív na druhou adventní neděli. Letos se ale stal zázrak a já mám doma věnec dokonce už týden předem! Není to ale pochopitelně jen tak. V pátek jsem se v Brně zúčastnila hrozně prima přátelského workshopu na výrobu adventních věnců, který pořádala šikovná květinářka Dominika, alias Za kapradím. Konečně jsem se naučila, jak se ty věnce správně dělaj - a to vše za přítomnosti svařáku, báboviček a dokonce i polívky z červené čočky. To chceš!

Dopadlo to takto:


Musím říct, že jsem spokojená velice. Základ mého věnce tvoří eukalyptus, borovice, větvičky porostlé šedým lišejníkem a cypřišovité větvičky s bobulkama, které jsem identifikovala jako jalovec chvojku, ale jistá si tím nejsem. Každopádně pokud chcete do věnce strkat něco podobného a máte malé děti, tak bacha - ty bobulky jsou hodně jedovatý.

Věnec jsem dozdobila jenom pár stěží dohledatelnejma baněčkama a vtáčkem, pro který mám odjakživa slabost. Upřímně řečeno - jsem na sebe docela pyšná. I když teda přiznávám, že mi tvorba zabrala asi o polovinu víc času jak všem ostatním, až to bylo krapet trapný.


Střed nehledejte, ten nepraktikuju.



A když máme věnec, pověsili jsme už i hvězduuu, kterou jsem si po x letech plánů konečně pořídila (a je božííí). Ta fotka je úplně o ničem, ale já z ní mám prostě hroznou radost, tak musím. A navíc má zhlaslá úplně stejnou barvu jak můj župan! No nekup to.


A níže pár fotek z výroby věnce.

Solidní matroš



Občas se naskytla otázka co je stůl a co věnec


Hotový korpus bez svíček a ozdob


Kreativní bordýlek na obřím stole vyrobeným ze dveří


Občerstevníčko


Tož tak. Workshopy jsou super, choďte na ně! Odreagujete se, něco se naučíte, něco pěknýho si domů odnesete.... a zaručeně potom budete spát jak zabití :)))

Máte už doma výzdobu? A chodíte na workshopy?
Krásný zbytek nedělej vinšuju
post signature

14 komentářů:

  1. Anko, ten je krásný.
    My byly včera s dětmi jen na zdobení hotového jedlového korpusu a nejlepší na tom bylo, že všechen ten binec zůstal tam, nemusela jsem doma nic vytahovat a nic uklízet. Výborné kafe jsem si sice dala, ale vypil mi ho způlky syn.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Evule! Jo to neuklízení jsem taky ocenila, binec z toho byl příšernej. Já si zas dala svařák, ale hned po prvním šálku mi solidně stoupl do hlavy, takže sem pak byla hrozně pomalá:)))

      Vymazat
  2. óóóó... dokonalost! Mne workshop čeká, poprvé v životě a dokonce v samotné Biddulph Grange Garden, snad neudělám ostudu:) Krásné dny, hvězda je dokonalá taky;)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten je krásnej! Já mám letos jako vždy nízkonákladový z větviček ze zahrady - kombinace borovice, túje, pak takového stříbřitého cosi a tisu. Jen ho musím vyfotit a to teď, když je pořád tma, vůbec nejde! :(( A možná tam přidám ještě nějaký eukalypt? Ale workshopy miluju, naposledy jsem byla na věnečkovém (ale to byly věnečky do vlasů) a s kamarádkama jsme si udělaly kokedamový. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Kokedamový věneček do vlasů?? To mě teda hodně zajímá, jak vypadalo! :)))
      Tma je hrozná, bojuju každej den a nejen při focení

      Vymazat
  4. Taky bych byla na sebe pyšná, kdybych spáhala takový krásný věnec. Já snad tomu adventu dám letos šanci.

    OdpovědětVymazat
  5. Náádherňajs! Já jsem po vzoru tohoto věnce chtěla na letošní tabuli takový udělat, ale narazila jsem při shánění eukalyptusu.. :( Kde se dá sehnat, prosím?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eukalyptus mají určitě ve všech lepších květinářstvích :) Jinak leda vypůjčit od někoho kartičku a zajet do velkoobchodu.

      Vymazat