neděle 27. března 2016

Co? Popsaný vajco!

Přiznám se vám bez mučení, že letos kvůli extenzivní relaxaci jaksi nestíhám téměř žádnou velikonoční výzdobu. Zasadila jsem řeřichu, koupila šest bílých vajíček, jednu modrou barvu a když se mi bude jó chtít, někdy večír možná i něco obarvím. 

Internet je plný k prasknutí opravdu překrásných návodů na zdobení kraslic, nicméně já bych letos potřebovala něco vtipnýho, ale přitom jednoduchýho, co mi nezabere moc času, ale zvedne náladu. No a vajíčka s nápisem myslím splňují obě tato kritéria! 

1. Tyhle vtipný vajca teda asi jednoduchý nebyly ani trochu - písmenka na nich jsou totiž vystříhaný z papíru a po jednom nalepený. Když se ale spokojíte s koupenýma nálepkama, za pět minut máte hotovo.

zdroj
2. Takhle hezky určitě ne, ale napsat jméno na vajco bych zvládnout mohla. Líbí se mi, jak vajíčka nejsou ani obarvená - přírodní barva skořápky s černou podle mě moc pěkně ladí.

zdroj
3. Tyhle mě teda baví převelice

zdroj
4. Na tyhle vajíčka napřed nalepili písmenka, přetřeli barvou... a až to uschlo, nálepku sloupli.

zdroj
 5.

zdroj
6. Podle všeho existuje papír na dočasný tetování, na který můžete vytisknout, co chcete. Takovou kérkou pak můžete vyzdobit nejenom sebe, ale i vaše vajca! A hned je to s těma písmenkama jednodušší.

zdroj
 7.

zdroj
 8.

zdroj
9. Tydle nebarvený (u těch zelených si nejsem jistá, ale v Tescu jsem takový přírodně zelený z radioaktivních slepic viděla taky) vajíčka s bílýma písmenama vypadají, jako kdyby je někdo pracně vyškrabával. A ono ne!

zdroj
10. A moji favoriti na závěr - nejjednodušší, nejmíň dokonalý, největší punk...no jdu hledat lihovku.

zdroj
Vy už máte nazdobeno? Tož veselé Velikokonoce!
post signature

3 komentáře:

  1. Vejce nebarvím.Do skleněné vázy jsem dala vyfouknutá vajíčka, kterým jsem ponechala přírodní barvy. Našlo se i jedno kropenaté a dvě bílé.Vypadá to skvěle!

    OdpovědětVymazat
  2. Ta zelená nejsou od radioaktivní slepice. Snáší je takové škaredé slepice araukany, ale mám dojem, že jsou menší.
    Myslela jsem, že to ví každý, ale asi už jsme fakt vesničani :D. A taky jsme nedávno osídlovali kurník a vybírali slepice.

    Díky za hezký článek!

    OdpovědětVymazat
  3. Ta zelená nejsou od radioaktivní slepice. Snáší je takové škaredé slepice araukany, ale mám dojem, že jsou menší.
    Myslela jsem, že to ví každý, ale asi už jsme fakt vesničani :D. A taky jsme nedávno osídlovali kurník a vybírali slepice.

    Díky za hezký článek!

    OdpovědětVymazat