pondělí 21. března 2016

Jaro léto 2016 u House Doctor

House Doctor je asi moje úplně nejoblíbenější značka doplňků do domácnosti, která se u nás doma vyskytuje v poměrně hojném zastoupení. HD je pro mě symbolem hravého designu, nápaditých barev a sem tam nějakého úletu, ale ve výsledku se vlastně jedná o dost elegantní záležitost. House Doctor nepatří k těm úplně nejdražším a nejkvalitnějším značkám na našem trhu, ale představuje takový vyšší střed, který si i já můžu sem tam dovolit.

Jejich kolekce jaro/léto 2016 mě překvapila poměrně monochromní barevností na fotkách, i když samotné produkty tomu tak úplně neodpovídají. Stejně jako Madam to House letos žene hodně ven, takže mě z jejich fotek přepadá takový mírně hysterický pocit, že okamžitě nutně potřebuju léto, terasu, teplo, ledovej čaj a dovolenou. Dál ale mají v katalogu fakt spousty krásných detailů, které rovněž stojí za zhlédnutí. Tak. A vás teď pomučím taky! Teda inspiruju, samozřejmě...

Bůůůůůůů! Světýlka, lucerna, posezení venku...úplně ten teplý vzduch cítím, pomoc! (no a ty pruhované sedáky teda taky nejsou k zahození).


Jak já bych si přála si takhle stylově někdy ráno povegetit...


Díky příbuzné značce Nicolas Vahé jsou HD fotky vždycky plný jídla, který nutně potřebuju všechno sníst.


Jejich krabice na knoflík naprosto miluju. Taky jich mám několik doma, že


Kromě krabic mám na House Doctóre moc ráda jejich vázy a nádobí.



Taky cítíte to léto?



Ta lampa...ta je. Boží.


 Tak prej už máme jaro. Tak šup šup, totok už nutně potřebuju!


Taky už jste začali hledat sluneční brejle?

Novou kolekci House Doctor teď aktuálně nakoupíte třeba na Nordic Day, kterému děkuji i za fotky. Já ty naskladněné novinky radši moc zkoumat nebudu, chtěla sem si koupit tenisky, když je to jaro. Mňo. Tak papa a krásné jaro vinšuju!

post signature

Žádné komentáře:

Okomentovat