úterý 8. března 2016

Osobitý byt na březen - Haag

Stejně jako v únoru mám pro vás dneska na pokoukání interiér z Holandska. Tenhle světlý a prostorný byt v Haagu mi učaroval zejména tím, s jakou lehkostí kombinuje opravdu roztomilé vintage kousky s moderními prvky. Celkový dojem je teplý a hravý, ale přitom velmi elegantní. A jak tam v těch jejich zeměpisných šířkách dostanou tolik světla, to teda fakticky nechápu. Světlomety na focení?


Někdy jsem tu někam psala, že bych si jednou přála být tak "bohatá", abych mohla mít každý den na stole kytku ve váze. Tohle bohatství ale může být i to, že má člověk čas zajít na procházku a něco si do té vázy jen tak natrhat.




Dost mě baví ta houpačka s lampičkou, taková blbost a přitom dost zábavně efektní.


Zátiší s kytkama a naprosto turboboží lampou - kdybych uměla svářet, tak tudle věc si teda rozhodně vyrobím. Mantelpiece taky závidím, ale to se v našich zeměpisných šířkách vyskytuje hodně poskrovnu.


A ke všem těm blbinkám mají velmi střídmou a jednoduchou kuchyň, kterou se zbytkem spojuje teplý světlý odstín dřeva.


Pár obrázků a washi páska, to je zkrátka ten nejjednodušší způsob, jak během pěti minut dovést k dokonalosti jakýkoliv nudný koutek.


A následující fotky jsou hlavní důvod, proč jsem vám tenhle byt prostě musela ukázat. Oni prostě mají ručně malovanej nábytek, no chápete to??? Já jsem z toho úplně na větvi.



To je tak krásnej nápad, až jsem z toho celá dojmutá.


A tahle stará skříň mě teda taky dost bere.


Taky máte pocit, že v tom bytě musí bydlet někdo, kdo je nejenom kreativní, ale taky optimistický, se smyslem pro humor a radostí ze života? Myslíte, že každý byt odráží osobnost svého majitele tak jako tento?

Čus bus
post signature

2 komentáře:

  1. Roh so zelenými kvetinami a časopisy v krbe? Och! Krása!

    Patrik
    http://www.meshommes.com

    OdpovědětVymazat
  2. Velice pěkné řešení, každopádně do koupelny spíše než vana tak by se mi líbil spíše sprchový kout. Každopádně opravdu super retro styl doplněn moderními prvky

    Petr
    http://www.metalli.cz/cs/

    OdpovědětVymazat