neděle 2. října 2022

Focení v naší kuchyni s Bella Rose.cz

Tak konečně tu máme říjen, uf. Navzdory plánům a slibům na články mě září vzalo přes ksicht jako dopravní značka uprostřed chodníku. Sice jsme doma čekali, že nástup do školky s sebou ponese jistá úskalí, že se nám ale prakticky ihned podaří vysbírat všechny choroby v okolí, na přeskáčku si je předat a měsíc téměř nevylézt z domu (a když, tak na pohotovost nebo do lékárny), s tím jsme myslím nikdo úplně nepočítali. Prosimvás, matky, uklidněte mě - že se to zlepší? Žejo? Ne? Co?

Ale konec remcání, všechno bude! Začneme tím, že vám konečně ukážu pár extra fotek z focení pro moje milované Bella Rose, které jsme stihli ještě v srpnu. Fotily se zejména produkty OYOY v naší kuchyni, kterou vám tak můžu ukázat zase z trochu jiný perspektivy. Fotky měla na starosti jako obvykle Anička Édes, se kterou už jsme myslím docela sehraný tým. K fotkám vznikl i fajn rozhovor, který si můžete přečíst ZDE, doplněný i o kolekci použitých produktů přímo na webu. 


Za natočení vlasů děkuji Martině, bez které bych si asi seškvařila i druhou ruku.

Když jsem kuchyň na blog fotila já, neměli jsme ještě barové židličky, na které je dlouhá čekací doba. Pořídili jsme dvě olejované dubové tonky a musím říct, že jsem s nima moc spokojená.


Váze Cooee se k nám do kuchyně hodila tolik, že jsem měla silné nutkání si ji nechat. A kdybych doma neměla už asi tak 75264 váz, tak by to tak patrně i dopadlo.


Anička vyrobila i několik fotek mě a tahle se struhadlem v pozadí je moje oblíbená. Nejsem namalovaná, od posledních profi fotek mi přibyly vrásky, poporodní špeky a naopak ubyly vlasy, ale taky jsem si konečně zas jednou připadala jako i něco víc než jen matka v oslintaným triku a myslím, že je to na mým výrazu vidět. Nehty mi lakovala dcerka prosim pěkně.



Foodstyling měl na starosti můj muž, protože mu to hrozně jde. Mimochodem, ty HK talířky jsou naprosto geniální, mají skvělou velikost a tvar právě na takovýhle menší jídla.





Můj původní kuchyňský článek najdete ZDE. A to je v tuto chvíli asi tak všechno, co zvládnu. Díky Bella Rose za prima spolupráci, přijďte zas!


12 komentářů:

  1. To je nadhera! Tvoje kuchyň me prostě bere, i ty "cizí" doplnky vypadají, jako by tam patrily (a ze tam mas nekdy i bordel, zejo??). Barovky jsou super, ale ta provizorní ponkova zidle, nebo co to bylo, se mi skoro libila vic... A moc Ti to sluší! B.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík, bordel tam máme většinu času :D Jo ta židle byla fajn, ale byla to ikea a nebyla tam moc praktická, mám ji v pracovně u nižšího stolu :) A děkuju, já si připadám trošičku kredencoidně, ale mohlo by to být horší :))

      Vymazat
  2. Při pohledu na vaši kuchyň mám chuť okamžitě předělat tu naši (která není nijak extra stará a muž by mě už asi zabil). Ty kulaté "rohy" a barvy mě fakt berou! Ivča

    OdpovědětVymazat
  3. Dobry den, tu kuchyn jste si navrhovala sama? To mate teda talent:) Muzu se zeptat, o jaky material te bile kuchynske desky/linky jde? A jak se prakticky dostavate k te spodni skrince pod pultikem? Asi jste to nechteli zaslepit, ale vyuzit kazdeho mista, ze? Mame tri roky novou kuchyn..navrhovanou architektem..a uz samozrejme vime, co vsechno je tam spatne, co bychom potrebovali jinak..a ted jsme pred velkym rozhodnutim, jestli si to predelat podle sebe:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lali, kuchyň byla taková spolupráce. Barvy a materiály byly čistě moje zadání, stejně jako třeba výsuvy, police, protilinka a tak. Přesné rozvržení a třeba i ty krásné oblé rohy pak byly práce studia. Kdyby to bylo podle mě, tak to není tak hezké, protože jsem tam chtěla narvat ještě spíž - a ta by překážela někde ve výhledu. Takhle je to mnohem vzdušnější a určitě krásnější....ale ta špajzka mi chybí dost :D Takže vám úplně rozumím :)) Deska je z Technistonu, mrkněte kdyžtak na origo článek, tam je všechno podrobně popsané. Skříňka pod pultem má dvířka ještě docela dobře přístupná, ten zadek je zaslepený (ale uvnitř funkční). Mám tam třeba odšťavňovač, nějaké servírovací mísy apod., čili není problém s dostupností.

      Držím palce s rozhodováním, některý věci si občas prostě musí "sednout"...

      Vymazat
  4. Velmi povedená kuchyň, snídaně s výhledem musí být super. Taky by už ta moje kuchyň zasloužila obnovu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na čumění do dáli je to ideální místo :) Hodně zdaru přeju!

      Vymazat
  5. Jako takhle: chovame doma dva kusy a zatim to vypada, ze po 18 mesicich pokusu o predskolni vzdelavani muzeme mluvit o zakladni imunite… tzn. nekdy vydrzi i 3tydny v dane instituci!

    Mimochodem: jsem taky jak almara, vlasy mi po vsech odvsivovacich pokusech asi slezly navzdy a jeste mam doma bordel! Asi nutne potrebuju aspon ruzovou skrinecku, aby mi bylo lip :)))

    Klidny podzim preju!

    IK

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tři týdny wau, my dali naposled tři dny :D Dneska jsem na dnu 1. a já vzývám všechny bohy, ať to vydrží co nejdýl. Růžová skříněčka by mohla pomoct a co se týká bordelu - na ten u nás doma už neexistuje v češtině slovo :)))

      Vymazat
  6. Dobry den, chtela bych se Vas jeste zeptat - kdyz mate vice kusu zavesu, jak je ne/prakticke jejich zatahovani? Nevypada blbe, ze nejsou sesite? Potrebovala bych take huste zavesy, ale Ikea bude asi nejlevnejsi varianta..tak premyslim, jestli je nesesit dohromady, videla jsem to v jednom byte, byly to dokonce dva ruzne druhy a nevypadalo to vubec spatne..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vypadá to dobře, jak roztažený, tak zatažený. Nebo si to aspoň myslim :D ALe fakt - roztažený to není poznat, že nejsou v jednom kusu, zatažený to je prostě jak když jsou klasicky dva, není to nijak divný. Víc druhů pohromadě je super nápad!!

      Vymazat