úterý 30. srpna 2022

Interesantní interiér(y?) H&M home

Od doby, co jsem začala sem tam produkovat nějaký interiérový fotošůty, dokážu ohromně ocenit zajímavý "fotointeriéry". Takový, který mají dostatek ducha a působí autenticky, ale přitom pořád skvěle plní roli pozadí pro produkty, o který jde v těchto případech především. Tahle menší kolekce z háemka mě nedávno hrozně zaujala, právě kvůli zajímavému interiéru. Interiéru, ve kterém ty produkty vypadají fakt bezvadně, i když dost z nich by mě samostatně asi nezaujalo. A tak se to dělá, přátelé. Barvy, různý textury, materiály... jsem zaháčkovaná! Nejsem si teda jistá, jestli to nejsou byty dva (asi jo), ale co už. Jestli jo, tak jsou skvělý oba.


Samozřejmě mají plusový body za ty fantastický okna a limewash na stěnách.





Rezavá se pomalu ale jistě dere mezi mé oblíbené barvy, musím říct, že tahle sedačka se mi hrozně líbí, a to i tvarem. Asi i zkusím vygooglit, od koho je.




Slint. Ty police až do stropu!



Hele jako dobrý, no. Taky bych chtěla umět v Brně nacházet takový lokace.



Knihovna mě musím říct taky dost zaujala. Je to vlastně jenom zadní deska a police



Jelikož háemko asi nevěří v pravidelně doplňovanou press sekci, fotky jsou postahované z hm v hned několika jazykových mutacích. Byla to mírně detektivní práce, ale myslím, že bylo nutné vám tyhle fotky ukázat. Žejo?!? Na českých stránkách tuto kampaň najdete ZDE.

Papa

post signature

2 komentáře:

  1. Máš naprostou pravdu! Na mě věci z H&M často působí trochu moc "fast fashion" (z logiky věci) a boho. Což teda neznamená, že od nich pár super věcí nemám. Ale ten interiér je super! Jak se vlastně taková lokace hledá? Vidíš hezký prostor a řekneš majitelům: "Odtahejte si ty svý krámy do komory," a jde se tvořit? :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím jsem dycky sehnala někoho známýho nebo známýho známýho, tak nevím, nakolik je tento postup standard... jinak myslím, že ve velkých městech existujou vyloženě interiéry a aťáky na focení. A pak bych zkusila airbnb :)

      Vymazat