úterý 9. srpna 2022

Designérský dům v Aarhusu

Dnešní interiér z dánského Aarhusu mám v plánu sdílet už nějaký ten pátek. Občas si interiéry odkládám "na potom" a nechávám uzrát - no a někdy se stane, že to nakonec neklapne. To ale není případ tohoto domu, který uzrál tak, že bych se do něj z fleku přestěhovala. Se svou rodinou v něm bydlí architektka Mette Kirk, kterou můžete sledovat na Instagramu jako @kirkarkitektur. Její fotky občas sdílí dánská značka Hübsch, tak třebas vám bude něco povědomé. Já jsem článek našla na boligmagasinet.dk, kde s ní na začátku roku udělali rozhovor.

Zásadní podíl na mé odvařenosti má kuchyně, kdy zkombinovali krémové spodní skříňky s dubovou stěnou. Jak jste si jistě všimli v naší vlastní kuchyni, kombinace dýhy a laku je moje oblíbená. No a tu stěnu s vysokou troubou jim teda nepokrytě závidím! Troubu, do které bych se nemusela shýbat, jsem si moc přála, tak se kochám aspoň na obrázku.


Co mě ale dohání téměř k extázi, je tenhle luxferový světlík s dubovými poličkami. Prosím vás to mě dohnalo téměř k slzám, eště ta žlutá tam a jak je to orámovaný!!! Ááááá! (A prosimvás nepište mi, že to moc prožívám, I don't care)



Ta dubová dýha je prostě dobrá. Pamatuju si, jak se mi ještě tak deset/patnáct let zpátky dub nelíbil, nechápu


Hele prostě celý je to dobrý, co naděláš. 





Tohle je teda taky moc krásný pohled. Vestavěná knihovna, co rámuje výklenek, byla rozhodně dobrej nápad, stejně jako kontrastní výmalba. Knihovna vypadá jako původní, ale nejni.


Další pecka je koupelna - senzační obkladačky opět v kombinaci s dubem, skvělý, beru, nazdar. A už se nemůžu dočkat, až jednou bude dřevěný nábytek i v naší koupelně.




Dobrý, co? Určitě mrkněte na celý článek i s rozhovorem zde.


post signature

9 komentářů:

  1. A já miluji parkety a výklenky a vůbec ta okna! Ach ach.

    OdpovědětVymazat
  2. Tyyjo! Tak tam bych taky uměla bydlet, a to i přesto, že celkem nesnáším béžovou (a ona mě)! To okno je naprostá pecka...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Béžovou myslíš jako ten dub nebo sedačku? Dub se nepočitá, to je dubová :D

      Vymazat
    2. Ja vlastně nevím. Moje klasicka stížnost na malo barev. Dub je pecka, parkety pecka, vlastně i ta vypletana lavice... ale k tomu béžový gauč, vaza s "bezbarvymi" prirodninami, i ty tisky vetsinou takovy nevýrazný... Vlastně vsechno samo o sobě super, ale prosila bych to trochu zablešit :-)

      Vymazat
  3. Tak já nevím - fakt musí být v každém supr dupr interiéru wishbone židle? To není stížnost ani kritika - spíš mě to pokaždé (zas a znova) utvrdí v tom, že ji FAKt potřebuju u nás doma. (Aspoň jednu, prosíííím...) Ivča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D úplně rozumím, taky mi to už místy přijde nějaký divný :))) Ale beru to jakože ekvivalent české Ironicy od Tonu, prostě je to "jejich" (Dánů)

      Vymazat
    2. A to me zas úplně neba. To mam s zidlema od Vitry, nekteryma "in" pokojovkama... Ten dojem, ze to ma úplně každej... Mam z toho pak trochu pocit "ikea pro bohatý"...

      Vymazat
    3. Já myslím, že to sou dycky takový vlny. Třeba vitra vlna už myslím docela polevila

      Vymazat