čtvrtek 4. února 2021

Rozhovor s Ankou na Westwing

Od doby, kdy jsem naposledy dávala někomu rozhovor, už uplynulo hodně vody. Upřímně řečeno tolik, že už si ani nepamatuju, kdy a pro koho to bylo. Když mě proto o rozhovor poprosili z Westwingnow.cz, pro změnu jsem se rozhodla nabídku zase jednou přijmout. A jelikož jsem doma na mateřské patřičně izolovaná od okolního světa a nemám si moc s kým povídat, svoje odpovědi jsem rozvedla do patřičně květnatých souvětí. Takže pokud byste si chtěli poslechnout/zopáknout nějaké info o tom, kdo tenhle blog vlastně píše, máte právě teď eňoňůňo jedinečnou možnost uvařit si třeba čaj nebo kafe a mrknout ZDE. Jestli chce ještě někdo nějakej rozhovor, sem s nim, chci si vykládat 


Tož pěkný den vinšuju a nový článek dáme v neděli, jo?


post signature

Žádné komentáře:

Okomentovat