neděle 21. února 2021

Pařížský byt na únor

Přes tuhle úvodní fotku s ultrazajímavou a barevnou "obývakovou stěnou" jsem se z Pinterestu proklikala až na stránky pařížského architektonického a interiérového studia Boclaud Architecture. A na tenhle byt z Montmartru, který mi zabrnkal hned na několik strunek! Dost mě zaujaly zejména barvy, které jsou prudce elegantní a přechází s teplých zemitých tónů až po vyloženě studeně chladné. Přesto to na 60m2 krásně funguje a musím říct, že myšlenka terracotta barvy v kombinaci se dřevem a černou mě v interiéru poměrně dost nadchla.

Toto se mi prosím pěkně líbí fakt velice. Ty černé akcenty tomu dodávají ještě něco extra navrch.


Boží houbovej lustr!




Fakt dobrý. U nás doma černou v podstatě nenajdete, ale začínám to trochu přehodnocovat.


No a začíná být jasný, že o mozaikách v krapet větších rozměrech, než jak je máme asi všichni zažitý, budu muset brzo něco napsat. V poslední době už jsem jich potkala tolik, že to snad ani neni možný.


A o litých terrazzo podlahách taky.


To je všecko tak dobrý!


Takže není žádný překvapení, že mají vychytanej i záchod.


Originální článek a fotky Boclaud Architecture najdete ZDE.

Krásný zbytek neděle vinšuju
post signature

Žádné komentáře:

Okomentovat