středa 1. ledna 2020

Pour féliciter 2020 a trocha balancování

Moji milí, stále jsem ještě v prázdninovém módu (a vy beztak taky), proto dneska jenom pár květnatých souvětí:

Přeju vám z celého srdce všechno nejlepší do nové dekády a hrozně moc díky za vaši přízeň! Kromě toho, že slavíme příchod roku 2020, slaví i tenhle blog své sedmé narozeniny. Délkou své existence tím letos pokořil všechny mé koníčky a mimoškolní aktivity, které jsem kdy v minulosti dělala (jako například šest let houslí). Schválně, je tu někdo celých sedm let?? Psaním blogu jsem strávila podstatnou část minulého desetiletí a za tu dobu se toho stihlo opravdu hodně udát. Ne, pořád si ještě nejsem úplně jistá, čím budu, až vyrostu - ale mám pocit, že v téhle dekádě už na to konečně přijdu. Haha! Výběr z hroznů mých desátých let:

- po čtyřech letech studia na vysoké škole jsem dospěla k závěru, že bych chtěla dělat interiérový design v jakékoliv formě. Začala jsem proto psát tenhle blog, po škole odjela na třítýdenní intenzivní kurz - a po něm nastoupila do eshopu s bytovýma doplňkama Bella Rose, kde jsem se z kopíka vyvinula přes nákupčí až do brandové manažerky. Díky tomuhle blogu. True story!
- v práci, kterou bych bez blogu neměla, jsem potkala svého muže - takže jak právě pronesl Jiří "no vidiš, takže sis vyblogovala manžela s miminkem". True story II.!
- "zvládla" jsem onemocnět ulcerózní kolitidou, aby se ta pozitiva taky trochu vyvážila
- naučila jsem se šít!
- moje fotící schopnosti se na škále od jedné do deseti posunuly z mínus tří na slušnou pětku/šestku!
- furt jsem se nenaučila psát obouruč a nenapsala žádnej bestseller :D 
- a furt jsem se nenaučila řídit. Takže plány do příští dekády by taky nějaký byly.


Když si to všechno zrekapituluju, nestačím se divit, kolik věcí se stalo jenom proto, že jsem se kdysi předávkovala čokoládou. A začala něco dělat. A nevyprdla se na to, stejně jako na tisíc jiných věcí, které jsem kdy začala.

Takže ještě jednou - děkuju! Krásný a kreativní rok 2020 vinšuju!
post signature

17 komentářů:

  1. Milá Anička,
    zo srdca Ti prajem v roku 2020 veľa zdravia, radosti a chuti do tohto blogu a iných kreatívnych činností. Čítať Tvoje články je ako stretnúť sa s kamoškou naladenou presne na tú istú strunu, ako ja. Takže Ti čisto sebecky želám, aby si v tejto aktivite vydržala.
    P.S. Na šoférovanie sa vykašli (ak máš z toho taký stres ako ja) a osvoj si vety typu - Ja nemusím, ja som humanitná.
    - Dáma nešoféruje, dáma sa vozí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ❤️ Moc děkuju! A k tomu řízení - stresy mám děsný a podobných vět celou hromadu :D, nicméně se strach postupně zmenšuje a proměňuje v odhodlání, tak uvidíme!

      Vymazat
    2. Řidičák jsem udělala ještě na střední, to ještě jezdily vozy tažené kravama a když jsem potkala jiné auto, mávali jsme si. Pak jsem 30 let nejezdila a musela jsem znova začít kvůli nové práci. Děsy, stresy, někdo mě zabije - nebo já někoho... Bylo to otřesné. Ale odhodlání bylo a dnes je to můj koníček - čím rychlej a čím silnější auto, tím lépe. Nebojte, vše se v dobré obrátí! Dík za blog a vše krásné Vám i Vašim blízkým, milá Aničko!

      Vymazat
    3. Děkuju za podporu! Já mám řidičák od osmnácti, ale mám děsnou hrůzu, že někoho zabiju. Nikomu v provozu nevěřím, lekám se každýho auta přijíždějícího zprava, no hrůza děs. Tak snad to zmáknu dřív než za 30 let, i když do toho čísla už mi zbývá jenom 17 :))) Díky moc a i Vám krásný nový rok!

      Vymazat
  2. Jé a já jsem tady poprvé a to je vlastně dobře, protože si budu číst pozpátku! To budu mít hezkej začátek roku. Nejsem žádný budovatel, takže číst o interiérech je pro mě vždycky kouzelné, něco jako sci-fi.

    A lidi, co byli kdysi na serveru Bloguje, mají blogy ještě déle; pokud vytrvali i po skončení Bloguje. Třeba já mám blog 13 let.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hustý! Jsem zvědavá, jestli dám taky takový číslo! A jestli blogger ještě pofrčí, už pár let mi přijde takovej lehce zamřelej

      Vymazat
  3. Já jsem tady asi dva roky. Je to skvělý blog. Jeden z mála, co čtu. Asi taky zkusím shrnout svých dvanáct let blogování. Člověk má pocit, že stojí na místě, ale ono se ukáže , že opak je pravdou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Soňo ❤️ Dvanáct let je teda pěkná práce, obdivně čučim a jsem zvědavá na shrnutí

      Vymazat
  4. Moc se mi líbí ty ozdoby :)
    Tobě taky krásný nový rok, mám tvůj blog moc ráda už dlouhou dobu!

    Simple living: Zimní inspirace

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkujuuu! Ozdoby jsem vybrala moje nejoblíbenější ❤️

      Vymazat
  5. Pěkně pestré roky:) já sem chodím číst asi rok, a popravdě jsem si ze začátku myslela, že to píše nějaká mega vtipná zkušená čtyřicátnice :) až posléze jsem rozklíčvala věk a životní fázi :) Někdo hold klame jazykem. Tak ať se vám daří, Aničko, a hodně zdraví a vtipu :) Tereza R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Buhehehe, to jste mě teda pobavila a dost potěšila :D Díky, Terezo :)

      Vymazat
  6. Slavím v lednu své sedmé blogové narozky a pořád mě to baví. :) Přeju krásný a spokojený rok! Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsme stejně starý! Krásný nový rok přeju :)

      Vymazat