úterý 22. října 2019

Podzim-zima 2019 u dánské značky Hübsch

Novou kolekci dánské značky Hübsch jsem s váma sdílela už na jaře. Musím ale říct, že se jejich nové polohy pořád nějak nedokážu nabažit, takže jsem se rozhodla vám ukázat i pár obrázků z kolekce podzimní. Hübsch se totiž vydal mně hrozně sympatickým směrem. Popsala bych to asi jako minimalismus s kapkou barvy a vtipu, což je mi hrozně blízké a pořád by mě dost zajímalo, jak k té změně došlo a kdo to má konkrétně na svědomí. A asi mi to připomíná i můj oblíbený "aussie style". Hübsch se dlouhodobě vyznačuje perfektní kvalitou a nadčasovostí, ale teď poslední rok k tomu přidává i něco navrch, čímž si mě získává čím dál tím víc, fakt. Nadčasový nábytek v neutrálních barvách kombinuje s hravějšími doplňky jako jsou svítidla, textil anebo sklo...a celý je to dohromady prostě děsně dobrý.

Tenhle lustr z růžového mléčného skla je sice už z jara, ale troufám si tvrdit, že z nabídky hned tak nezmizí. Dost mě mrzí, že nebyl dřív, než jsem k nám do ložnice pořídila jiný. Anebo že by změna? Děsně se i líbí i modrej polštář a vázička.



Kromě designu mě ale stále baví i jejich krásné stylingy. Než jsem se rozhodla pro článek o Hübschi, projela jsem všechny své oblíbené značky - a tyhle fotky mě prostě oslovily nejvíc.




Tohle jednorožčí svítidlo mě naprosto dostalo! A dubová komoda samozřejmě taky. Dub je pro tuhle značku naprosto typická záležitost a v tomto směru opravdu ví, co dělají. Ani se mi nechce věřit, že se mi dubová struktura kdysi nelíbila, když si vezmu, jak moc se mi líbí teď


S nejrůznějšíma skleněnejma úleta přišli poměrně nedávno. Začalo to nádhernýma těžítkama pár let zpět. A evidentně to zafungovalo, protože dneska mají kromě hromady těžítek i celu řadu skleněných váz, svícnů  a dalších dekorací, které opravdu hned tak někde nenajdete.




Skleněný hrníčky s barevnými uchy jsou krásná novinka a fotka je navíc i prima tip na čajový a kávový koutek. Máte doma místo zasvěcené přípravě kávy a čaje? My jenom v rámci kuchyňské linky, ale hrozně se mi ta myšlenka líbí (čuchám článek?).



Minule to bylo velice podzimně laděné, tak dneska to bylo pro změnu pro ty, co je podzimní barvy v interiéru tolik neberou. Aktuálně mám v nohách 12 km Vysočinou, takže vám musím interně sdělit, že ty nejkrásnější podzimní barvy stejnak najdete jenom venku.

Fotky Hübsch, seženete na Bella Rose (ale novinky teprv budou)
Krásný říjnový den vám přeju!
post signature

Žádné komentáře:

Okomentovat