neděle 13. října 2019

Rezavá podzimní inspirace

... a když říkám podzimní, tak výjimečně nemyslím fotky dýní a kouřících čajíčků, ale interiéry, který mají zemité tóny ve své celoroční výbavě. Nedávno jsem si totiž koupila lněné šaty v zrzavé barvě a ta barva mě tak fascinuje, že na ni myslím, kudy chodím. Abyste totiž rozuměli - rezavá barva je zcela mimo škálu toho, co normálně nosím a čím se obklopuju doma. Pokud teda nepočítám několikaletou epizodu, kdy jsem si vlasy barvila hennou. Ty šaty mě zkrátka dostaly a teď tu barvu nemůžu dostat z hlavy. A poté, co jsem si včera večer zagooglila "rust interior ideas", už asi ani nechci. Protože:

1. no není to krása? Kdo by řekl, že kombinace rezavá-hnědá-pudrová bude mít takovou sílu? Jsem na větvi

2. Rezavá a černá je kombinace, kterou volím ke zmíněným šatům. V interiéru mi ale přijde překvapivě míň dobrá, než ta s jemnými tóny. Co myslíte?

zdroj
 3. Vínová a rezavá si evidentně taky skvěle rozumí!

zdroj
4. V životě by mě nenapadlo vymalovat takovou barvou společně s krémovým obložením, ale čučím. Neočekávaně dobrá kombinace! A velmi zábavná kompozice obrázků, za mě dobrý

zdroj
5. Lněný povlečení v zrzavé barvě, no tak po tom už pochopitelně mírně pošilhávám, že. Naše šedé už má zničený polštář od peroxidu na pupínky, které kdysi vyrašily na manželově čele. Co nadělám, já zas předevčírem sejmula skleničku hrnkem.

zdroj
6. Dánská značka Bloomingville v podzimních kolekcích se zemitými tóny pracuje každoročně a musím říct, že je to vždycky značně inspirativní podívaná. Zajímal by vás článek o dark nordic stylu? Mě napadá, že ten jsem ještě nedělala.

zdroj
7. Musím říct, že ta kombinace s jemnou pudrovou mě opravdu dostala. Že to působí hrozně příjemně? Do ložnic opravdu jako dělaný, chce se mi zavrtat do deky jen na to koukám.

zdroj
8. Obdivuju všechny, co mají ty koule takhle vymalovat. Já měla jednou pokojíček zářivě zelenej, podruhé modrej.... a ani jednou jsem se odstínem netrefila přesně tak, jak jsem si představovala. Od té doby už mám na zdech jenom bílou. Ale tohle je fakt pecka a tmavé barvy mě pořád velmi lákají.

zdroj
 9. Začínám mít pocit, že jsem poslední, kdo na tu kombinaci rezavá-růžová přišel.

zdroj
 10. A jedna vzdušná ložnice na závěr. Mimochodem, báječný interiér ve zdroji, doporučuju mrknout!

zdroj
Krásnou rezavou neděli vinšuju! Užívejte babího léta, dokud trvá :)
post signature

11 komentářů:

  1. Jaká krása oproti těm bílošedočerným! Jiřina z N.
    proti bílé nemám nic.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naštěstí mám pocit, že té kombinaci už pomalu odzvonilo :)

      Vymazat
  2. My zimní typy zrzavou vynecháme. Nechceme vypadat v ložnici blbě :-D Ale abych nebyla úplne out, tak jsem si včas pořídila jemně zrzavého psa...

    A co je dark nordic? Něco jako odvrácená strana skandinávského stylu? :-)
    B.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bahahahhaha ❤️
      Odvrácená ani né, jenom u nás ne moc známá, tady pořád doznívá to moje "oblíbené" černobílo :)

      Vymazat
    2. No tak to se těším :-) B.

      Vymazat
  3. ta dvě křesílka, která koupili na bleším trhu, jsou určitě z Hikoru Písek - výrobky z doby před revolucí, které šly do exportního souběhu :)) to je náhoda A.l

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tomu říkám postřeh! Navíc se ale jmenuje Petra, tak to je celý nějaký podezřelý :)

      Vymazat
  4. Musím se přiznat, že na mě tahle barva v tak velkém množství nepůsobí moc dobře, spíš bych ji brala jako koření, sem tam něco, a k tomu jiné barvičky. Uzemňuje až moc. Ale je zajímavé to vůbec vidět. Tereza

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proč ne, jako akcent by byla rezavá taky určitě super!

      Vymazat
  5. Síce môj nábytkový arzenál farieb je v pastelových farabách, tak táto kombinácia farieb je milá. Také príjemné teplo z nich ide, farba dreva. Neviem ako je to v bytovom dizajne , ale v odevnom sa s týmito farbami rozrtrhalo vrece.
    Príjemný deň prajem Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jono, podzim! Příjemná změna oproti každoročním hořčicovým a petrolejovým :)

      Vymazat