neděle 17. února 2019

Povedený jarní fotošůt 2019 Hübsch - a že bylo na čase

Jako zatím-furt-ještě-nákupčí to mám s těma ročníma dobama oproti ostatním trochu přeházený. V únoru objednávám Vánoce, v červenci podzim a zimu... takže se asi nebudete divit tomu, že jaro a léto na rok 2019 mám už letos skoro celý hotový. Objednávat novinky na e-shop je pro mě odjakživa spíš odměna než práce, takže jsem s touto činností s radostí pokračovala i na jipce s hadicema v těle. Akorát pak nikdy nevím, kdy s tím jarem můžu začít opruzovat i všechny ostatní? No myslím, že po tomto neuvěřitelně jarním víkendu, kdy i u nás na ulici v centru cvrlikali ptáčci nadšením, můžu dneska. Jo?

Mně se totiž letos strašně líbí fotky od Hübsche. A fakt bylo na čase, protože několik předchozích kolekcí bylo nafoceno tak nějak divně, tmavě, smutně...a nikde nic moc nevyniklo. Letos asi vyměnili stylistu a i mám takovej pocit, že z jedné nejmenované firmy přetáhli pár designérů, protože některý novinky jsou letos fakt dost prima. Hübsch obecně platí za nadčasovou značku, která nechrlí stovky novinek za sezónu, ale spíš míň nadčasových kousků, který dokáže točit i x let v kuse. A to všechno navzdory tomu, že za posledních deset let tato značka prošla naprosto neuvěřitelnou transformací, která je ovšem na poli bytového designu docela běžným jevem. Čím dýl prostě něco děláte, tím spíš máte tendenci zjednodušovat. Schválně, mrkněte na článek, který jsem o této značce psala v roce 2013 a srovnejte si to s tímto. Hustý, co? No a teď si představte, že spoustu věcí z toho pět let starýho článku furt maj. Podle mě dost dobrý.


Kvůli fotce hore jsem se rozhodla vám ten spring summer 2019 photoshoot ukázat tu na blogu. I když je konvička už starší, tohle zátiší se mi prostě strašně líbí. Dumám čím to - a asi těma barvama a kombinací materiálů.


Kvalitní materiály (Hübch je expertem na dub), jednoduchý nadčasový tvary a letos i zajímavý barvy - to na mě prostě funguje. Slint.


Ty skandinávský lokace na focení mě teda taky dycky vezmou. Já chci taky takový vokno s výhledem! (Ten stůl, židle a krb by mi ovšem taky nevadily.)


Už jsem vám někdy vykládala o mojí úchylce na vázy? Ne? Tak to zas někdy jindy, haha



Další jednoduchá, ale moc krásná fotka. A to prkýnko!



Trochu podobnou lavičku (v červené) mají letos i v IKEi. S tou chatou u jezera už to ale bude horší...


Jednoduché, nadčasové a krásně nastylované. Autory stylingu i fotek si asi pečlivě hlídají, protože se mi v katalogu nepodařilo žádná jména najít. Ale na to si ještě posvítím, ha!

Novinky, které jsem objednala, by se měly v následujících pár týdnech objevit na Bella Rose. Těším se dost. Tož krásné jaro vinšuju! A jestli tento týden zase začne mrznout a sněžit, tak už fakt nehraju.

post signature

4 komentáře:

  1. Za mě teda vede rok 2013, je takový víc "druhá ruka" přesně, jak to mám ráda. Závěsný květináč je však moc povedený a vázičky taky, úplně je vidím, jak jimi prosvítá sluníčko.

    Pevné zdraví, Aničko.♥

    Olív

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Olívko! ♥ Mně se líbí obojí, ideálně i dohromady :D A s těma vázičkama, přesně na to jsem myslela, jak krásný je barevný sklo za oknem, když jím prosvítá slunko...

      Vymazat
  2. krásné fotky i aranžmá, obdivuju, kdo to doma dokáž dlouhodobě takhle udržet :)
    www.libenanovakova.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to myslím vydrží jen do odchodu fotografa :))) Ale inspirovat se z toho můžem! :)

      Vymazat