čtvrtek 21. dubna 2022

Kodaňský byt na duben

Dneska mám pro vás zase jednou něco pěkného na okouknutí. Konkrétně velikánský byt z kodaňské čtvrti Vesterbro, který obývá mladá čtyřčlenná rodina. Já jsem tento dva roky starý článek našla na boligmagasinet.dk, ale vy můžete příběh dnešního bytu sledovat i na instagramu, kde se kupříkladu dozvíte, že stěna níže má aktuálně úplně jiný obrázky a místo zelené je natřená na modro. Mně se líbí obě dvě varianty, ale ta modrá o chlup víc, tak určitě mrkněte i tam!

Co ale zůstalo jsou božské wishbone chair, které patří k Dánsku stejně jak tonky k Česku. A k tomu lustr z Ikei. Miluju! Taky mě teda dost zaujala ta lampa na okně.


Ach, jak já toužím po novým dlouhým jídelním stole (jo, pořád chci ten samej od Hübsche, ale zatím jsem nepřišla na to, kde ho koupím). Hele a vidíte ten balkón? 


Sledujte ten ultravtipnej výklenek na kytku - schválně jsem projížděla instáč, co je tam teď. Tipovala jsem knihovnu, ale je tam lavice. 


Jakkoliv si myslím, že ty spáry musí být peklo, bělená prkenná podlaha je pro mě ztělesněním skandinávských interiérů a líbí se mi moc


Krásná vestavěná knihovna je udělaná tak, že skvěle ladí se sokly, dveřmi a futry. Líbí se mi i ty nepravidelní fochy na knihy/vázy. 








Fotky @londogmussehuset pro boligmagasinet.dk

To sem si teda dost porochnila. Co vy? 

post signature

4 komentáře:

  1. Jo, tak to můžu. Trochu mi teda chybí takové to životní zablešení (fakt si vyčistí zuby a ten kartáček někam zavřou? Někám dál než je umyvadlo? V životě se jim nikde nevalí pohozené knížky a hrnky? I ten instáč maj takovej moc nablejskanej - jaktože se to dítě ležérně opírá o dětský stolek a nikde nejsou rozhrabaný hračky a jemu neleze plena nebo něco horšího z kalhot??!), ale to ze mě asi jen mluví závist, protože u nás je zase víc zablešeno než designovo... Hodně se mi líbí ta podlaha v koupelně. A knihovna, to je teď moje téma (už dlouho je a asi ještě nějakou dobu bude).

    Stěna s obrázky super, asi se mi víc líbí zelena. Ale jen o chloupek. Akorát pořád nemůžu do těch gallery wall proniknout, mé soukromého Waterloo. Moje sbírka je obrazů je asi až příliš nesourodá (nebo něčím až moc sourodá?), že mi to doma furt nedunguje...? B.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si myslim, že bordel mají doma všechny tyhle designový domácnosti zcela standardně. Ale taky myslím, že je docela normální ho chtít na focení uklidit :D Asi to nejni úplně to, co by lidi chtěli ukazovat, žejo. Ne že by na tom bylo něco špatně, ale já bych se taky ráda podívala na náš uklizenej byt aspoň na obrázku :))) A naopak čumět na ten binec i někde na instáči, uff... No, ehm, proto je třeba na mým instáči pusto prázdno :))))

      My máme doma aktuálně všechny obrazy furt ještě opřený na podlaze o zeď :)) vymyslet kam s nima a jak je podle mě ještě horší, jak navrhnout kuchyň :))

      Vymazat
    2. Ale jo, jasně. Ja ani nemyslím bordel, spíš nějakou stopu po životě. Zda se mi to trochu nakašírovaný, no. Ale jak říkám, asi závist. Jsem ráda, ze s temi obrazy nejsem sama. Ja u mějte ani nejsem schopna sehnal dustojny rám...

      Na tu kuchyň uz se těším. A detsky pokoj! Me dítě (nebo pes či muž, vinik nebyl dopaden) utrhlo baldachyn. Ještě jsem ho neopravila. Tenhle rok je nějakek začarovanej..

      Vymazat
    3. Já mám stále v živé paměti, když přišel profi fotograf fotit dům mých rodičů do architektonickýho časopisu. Zmizel nejenom binec, ale hlavně odtahali i všechny kytky :D Od té doby beru jakýkoliv fotky s velkou rezervou :)))

      Kuchyň už se chystá, pokojíček ještě potřebuje nějaké práce, ale taky už to snad bude! Takže hlavně v klidu rám nerám baldachýn nebaldachýn, já myslím, že je to všude stejný a je třeba se radovat z malých vítězství :)

      Vymazat