neděle 20. února 2022

Dánský interiér na únor

Tak jsem tady zas, konečně. Minule jsem slíbila nosný (a hlavně brzký) obsah, ale do plánů mi hodil vidle můj apendix, který se rozhodl ukončit misi a shodit systém. Co vám budu vykládat, s doposavad plně kojeným miminem mě tahle etuda úplně neuchvátila. Takže začínám zlehka a něžně, protože se zatím necítím na žádné velké akce a chci se akorát koukat na hezký věci a případně snít a plánovat. Může být?

Tenhle interiér jsem vyčíhla na stránkách dánského časáku Bolig Magasinet a i když jsem pro dnešek hledala něco světlého a pastelového, nakonec tahle svéráznost vyhrála na plné čáře. Navzdory tvrdým barvám, na které jsem vůbec neměla náladu.

Tenhle interiér z Arhusu obývá pár majitelů jednoho dánského obchodu s interiérovým designem. No co vám budu vykládat, jde to poznat!

Černou kuchyň bych si osobně nelajzla, ale hrozně mě baví ty detaily. Obrázek na kachličkách, osvětlení, prkýnka, podložka pod hrnec, zelený kachle, bylinky...


Podobné stolky aktuálně vídám docela často, nevím, jak je to praktické, ale ne že by se mi to nelíbilo! Rozhodně je to dobrá prevence kopání pod stolem



Jako vždy jsem urvaná ze všech těch obrazů, ale prosimvás, to okno s lavicí a výhledem??? Tak na to nemůže namítat vůbec nikdo vůbec nic. 




Nutně bych potřebovala probrat se jejich sbírkou nádobí



Tak jo, snad jsem vás s tím interiérem potěšila víc jak minule!

Originální článek Bolig Magasinet, foto Anitta Behrendt, styling Julie Løwenstein.
post signature

7 komentářů:

  1. Nádhera !!!! Tolik inspirace pod jednou střechou)))

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se moc líbí ten jídelní stůl! A...brzké zotavení přeji.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je přesně můj šálek čaje! Hned bych se stěhovala. Dokonce i některé barvy, co jinak nemusím, mi tu sednou.

    Jak Te, pro lasku bozi, mezi miminem a restama napadlo rozchazet se se slepym střevem? ��

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale tak nějak jsem si říkala, že by to chtělo trochu vzrůša :D

      Vymazat
  4. Ta kuchyně je hrozně zajímavá, líbí se mi. A čtecí koutek, to je nádhera!

    Simple living: Co doopravdy potřebuje miminko

    OdpovědětVymazat
  5. Tak z toho vysloveně dýchá hygge atmosféra. :) Skvělá práce a skvělá inspirace. Ten čtecí koutek jsem si zamilovala na první pohled. Už delší dobu něco takového plánuji doma. Moje databáze knih už má pár desítek kousků, tak bych ke knihovně chtěla dát ještě stolek s pohodlným křeslem a lampou. A o zábavu na podzimní plískanice a dlouhé zimní večery je postaráno. :)

    OdpovědětVymazat