čtvrtek 1. dubna 2021

Velikonoční inspirace 2021

Přiznám se, že se mi řadu let stávalo, že jsem žádnou velikonoční výzdobu vůbec neměla. Většinou jsem si totiž fakt, že budou Velikonoce, uvědomila zhruba někdy na Velký pátek a stihla už tak akorát něco upéct. Vajíčka zdobit není moc pro koho a s kým (zatím) a nějaké věnce a aranžmá se mi až do loňského roku nikdy nepodařilo stihnout. A pak jsem z toho vždycky měla takovej blbej pocit, jakože já, co mám v logu DIY, ani nemám výzdobu. Takže jsem to začala řešit tak, že venku našmikám jakýkoliv šáší co někde potkám a už asi třetí rok na něj věším pořád ta stejná vajíčka. To celý strčím do vázy a nazdar. Vloni mi k tomu přibylo ještě hnízdečko, které jsem taky akorát vyndala z krabice a položila na stojánek. A víte co? Vono mi to úplně stačí. Na novou výzdobu a nový nápady každej rok prostě nemám kapacitu a méněcenně se kvůli tomu cítit nehodlám :D

Pokud to někdo cítíte podobně, tak tenhle článek je prosim pěkně hlavně pro vás. A samozřejmě i pro kohokoliv, kdo by se chtěl čímkoliv reálně inspirovat a něco vytvořit, to je jasný! Ale myšlenka tohoto článku je zkrátka pokochejme se, inspirujme se, ale no stress. Takže tak.


1. Projekty s lisovanýma kytičkama se poslední dobou množí asi pučením (už jsem viděla nejrůznější obrázky, dekorace a doplňky z pryskyřice, svíčky v miskách, svíčky klasické...), byla tedy jen otázka času, kdy někoho napadne nalepit je i na vajíčko. Vypadá to moc pěkně, akorát si ty kytky musíte spíš koupit, protože co teď kvete tak rychle fakt nevylisujete.

zdroj
2. Ňuňu skořápkové vázičky vypadají jako poměrně snadno proveditelná a přitom efektní záležitost, žejo?!

zdroj

3. Boží netradiční vajíčka z mého oblíbeného IG účtu designérky Ulrike Ley Moorman mě dostaly

zdroj

4. A vtipný zajíčkový stojánek taky z IG, když kliknete na zdroj, dostanete i návod!
5. Tyhle "marimekkácký" vajíčka mi přijdou geniální v tom, že se tu použila klasická hnědá vajíčka. Co si budem vykládat, bílý skořápky bývají o Velikonocích nedostatkový zboží, kór na poslední chvíli.
A tohle vypadá fakt báječně!

zdroj

6. Se sekce "nikdo se nebude pokoušet napodobit, ale všichni se rádi pokochají"

7. Tak a teď vám prozradím tajemství. Fotky se svíčkama vylitýma do skořápek jste viděli určitě všichni. Vypadá to krásně, jenže kdo by se s tím smolil, žejo. No, tak se pozorně zadívejte na fotku níže! Vidíte to taky? Aha! Hned jsem to ozkoušela a klasická nízká čajovka se do poloviční skořápky vejde fakt úplně s přehledem. Klepám si na čelo, že mě to do dneška nenapadlo!

zdroj

8. A tohle je prosím nápad, kterej mě tak nadchnul, že jsem chvilku i uvažovala o tom, že ho rychle zrealizuju a nafotím. Pak jsem si ovšem uvědomila, že s mým aktuálním tempem bych musela s přípravama začít tak v pondělí a že stejně nemám komu pomlázky chystat, jelikož Jiří sladký nejí a naše dítě naštěstí zatím taky moc ne. Zkrátka vezmete klasické platíčko na šest vajec, hezky ho nabarvíte, ozdobíte a dovnitř nachystáte výslužku dle libosti! Vařené vajíčko, čokoládové vajíčko, bonbónky, kraslici... Za mě pecka a až bude děcko větší a bude jíst klasický sladkosti (což bude, leda bych je přestala jíst taky a to teda nevim nevim), tak jí takovou pomlázku určitě nachystám.
9. Konfetový vajíčka, který mi tak nějak zvedají náladu, ale dělat by se mi s nima taky nechtělo, chichi

zdroj

10. A na závěr si přihřeju vlastní polívčičku tímhle hnízdem, které jsem vyráběla vloni. V úterý jsem ho akorát vyndala z krabice a bylo, dneska jsem do skořápek navíc nalila trochu vody a uhnízdila do nich dva tulipány, které se mi cestou domů podařilo ulomit. Velikonoční hnízdečka jsou má oblíbená jarní dekorace a i když to moje je oproti všem těm nádherným pinterestovým výtvorům trochu nedodělanej chudáček, furt ho žeru.


Tak vám přátelé vinšuju krásné Velikonoce, buďme všici zdrávi!

post signature

4 komentáře:

  1. To je všechno tak roztomilý :)
    Já se přiznám, že mě Velikonoce vůbec nebaví a nikdy ani nebavily. Nikdy jsem nic speciálního nepekla, výzdobu maximálně něco do vázy a udělala jsem pár vajíček, abych měla co rozdat. Letos nedělám ani to, řekla jsem si, že se do ničeho nebudu nutit.

    Simple living: Jaro podle ájurvédy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však jasný! Já nakonec nasmažila včera boží milosti a furt nám smrdí byt jako sádlo :D

      Vymazat
  2. Já mam vždycky hodně plánů... v únoru. A pak nic nestíhám. Akorat teda docela dost peču. Tu velikonoční krabičku z obalu od vajec jsem chtěla delat už loni a nestihla jsem, letos jo! Ale zachránil to Tvůj tip se s čajovkou ve skořápce, původně jsem chtěla vyrábět a tradičně nebylo kdy (vosk mam doma teprve asi rok a pul :-)). Strčila jsem tam lindt zajice, skořápkovou "vazicku" s kocickama a minimalisticke přírodně hnědé vejce s nalepenym obrazkem slepice, ktery syslim z doby, kdy byla v módě ubrousková technika. Ted me napadá, že tam mely byt i pericka, na ty jsem zapomněla ��. To hnizdo je super!! Tak mozna příští rok. Nebo přespřísti... B.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Jistěě, není kam spěchat a je třeba to řádně promyslet :)))

      Vymazat