čtvrtek 9. dubna 2020

Velikonoční hnízdo pro radost

Sice jsem si myslela, že na Velikonoce letos budeme mít výzdobu leda tak ve stylu "vajca, co jsem vytáhla ze skříně", nakonec se mi ale ke skříňovým zásobám podařilo přidat i jedno malé DIY. Myslela jsem, že to bude hrůza děs - a řekněme si to upřímně, neměla jsem ani páru, co že to vlastně dělám. Návod tedy tentokrát nemám, ale tož inspirace snad taky dobrá.

Vlastně to ale bylo celé hrozně jednoduché. Na chatě jsem likvidovala nálety jakéhosi urputného keře, kterýho se nejsme schopní zbavit. Tak jsem si domů vzala nějaké zhruba 30-50 cm dlouhé proutky. K tě jsem přidala i trochu mechu, kterého máme plnou zahradu... a doma jsem po večeři začala motat hnízdo. Byla jsem líná vyndávat žebřík a sundat krabici, ve které mám floristický drát - ale nakonec jsem se bez něj obešla. Prostě jsem proutky tak dlouho proplétala a nutila spolupracovat, až rezignovaly a nechaly se zaplést do menšího hnízdečka. Celé to mohlo trvat maximálně půl hodiny.

Hotové hnízdečko jsem šoupla na malý etažér, naplnila mechem a navrch položil tři skořápky v různé stádiu křápnutí. K tomu pár peříček ze zásob na lapače snů a bylo to! Hotovo, nazdar.





Krásné Velikonoce vinšuju! A pro více inspirace připomínám tenhle dva roky starý článek, který minulý týden trhal rekordy
post signature

Žádné komentáře:

Okomentovat