pátek 1. ledna 2021

PF2021


Milí, na nějaké nosné bilancování mám moc plnej pupek, tak vám aspoň přeju krásný, šťastný a kreativní rok 2021! Hlavně ať jsme všichni zdraví a všechny výzvy nového roku dáváme levou zadní.

Já už teď můžu říct, že jakkoliv byla dvacítka náročná, dvacetjednička bude minimálně pro nás asi ještě trochu náročnější. Čekají nás veliké projekty, na které se těším, ale zároveň z nich mám respekt hraničící s troškou hrůzy. Ale doufám, že se všechno podaří a alespoň něco si najde cestu i sem na blog!

No a v poslední řadě nemůžu nezmínit, že dnešní den slaví blog pro mě naprosto neuvěřitelných osm let. Díky, že jste tu se mnou i v dnešní době, kdy mají blogy období své slávy dávno za sebou. Přiznám se, že mně toto médiu vyhovuje mnohem víc, než v současnosti tolik oblíbený Instagram, proto se ho budu držet zuby nehty co to jen půjde. Psaní mi šlo vždycky líp jak focení, ve kterém se sice zlepšuju, ale vocaď pocaď, žejo. A snažit se o stupidní fórky na mobilní klávesnici teda fakt nehrozí. Takže díky!

Čau mňau

post signature

6 komentářů:

  1. Dík za to, že to nevzdáváš a pořád píšeš, tvůj blog je jedna z mých radostí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já díky! Naštěstí mě to furt baví a chce se mi :)

      Vymazat
  2. Anci, hlavne at je ten novy rok lepsi!

    Iva

    A co se tyce novych projektu, moc se tesim a nebojte, matky zvladnou vsechno!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc! Inu, nic jinýho, než to zvládnout, mi asi stejně nezbude :))

      Vymazat
  3. Přeji šťastný nový rok a mnoho zdaru s Vašimi novými projekty. Moc fandím Vám i Vašemu blogu a doufám, že to jen tak nevzdáte. Já sem moc ráda chodím a čtu a inspiruji se. :-)

    OdpovědětVymazat