neděle 31. května 2020

Bydlení v Aarhusu s láskou k módě (a růžové barvě)

Taky máte dneska pocit, že vás někdo majznul po hlavě pádlem? Dnešní počasí je fakt dobrý maximálně k tomu sedět doma s hrnkem kafe v ruce a čučet na něco hezkýho. Třeba na obrázky tohodle bytu, který se mi zalíbil na femina.dk. Patří dánské blogerce Marii Kaas, která v něm bydlí se svou rodinou. Marii zcela evidentně hodně baví móda a barevné akcenty, protože vymalovat byt na růžovo je něco, na co by si hned tak někdo netroufnul. A já naprosto zbožňuju, když si na to někdo troufne! Sledujete, jak růžová v kombinaci s černou a dřevem vůbec nepůsobí přeslazeně? 



V celém interiéru narazíte na poměrně hodně barev, ale ty jsou dávkovány s velkým citem. Taky se zde mísí dražší designové kousky s vintage blešákovými úlovky - přesně tak, jak to mám osobně úplně nejradši.




Ještě před pár lety bych řekla, že světle růžová a modrá na zdi je peklíčko. Ale pak to někdo udělá takhle a je to nebíčko. A to křeslo? Nazdar.


Zajímavé je, že pár nemá vlastní ložnici (zbývající pokoje asi obývají děcka). Místo toho mají v obýváku místo klasické pohovky několik sofátek, které se na noc mění v postel.





Já mám tak ráda tyhle detaily...

 
A tahle terasa je vážení přátelé něco, s čehož až slzím. Stůl, výhled, podlahu - všecko beru! Ach!


Původní článek najdete ZDE
Krásný nedělní večer vinšuju
post signature

4 komentáře: