čtvrtek 30. dubna 2020

Prosvětlený bungalov v Alabamě

K poslednímu dubnu mám pro vás další barevný dům plný světla, tentokrát z amerického jihozápadu, z Alabamy. Tohodle krasavce, který obývá paní Morgan Tinker s rodinou, jsem vyšťourala na skvělém blogu A Beautiful Mess, který vám všem vřele doporučuju. 

Interiér splňuje většinu mých požadavků na tutovku, kam bych šla z fleku bydlet. Prostorný, světelný, barevný a s kapkou cáklosti. Jahody na stěnách? Neni problém!

Mysleli jste si, že pořádnou galerii můžete vytvořit jenom z větších tisků v rámech? Omyl vážení, jde to i s pidiobrázkama a washi páskou. A vypadá to báječně!

Kromě obrázků zde narazíte i na spousty velmi sympatických vintage kousků nábytku, pro které já mám jak známo velkou slabost.



Poslední dobou je mi hrozně sympatická šalvějově zelená barva, jako je níže na rámu postele. Až začínám přemýšlet, že přesně takovou něco natřu. Jinak se mi tady ale líbí úplně všechno od postele, přes koberec, po ikeácký lampičky (který máme taky, ha).


"Původní" devadesátkovou koupelnu majitelé odstranili a zrekonstruovali do nadčasovější podoby starých vintage koupelen s šestiúhelníkovou mozaikou a palubkama. A vypadá to teda božsky!


A ještě jim tam visí obrázky od Anny Bond z Rifle Paper.


Mysleli jste si, že s těma jahodama na zdi plemtám nesmysly? Tak hele! Přiznám se, že by mě to samotnou asi v životě nenapadlo, ale úplně se směju, jak mi to přijde vtipný. Osobně bych ovšem volila raději citróny.







To jsem si zase jednou spravila voko. Asi to levý, několik týdnů mi v něm cukalo a zrovna dneska nic.

Původní článek A Beautiful Mess, foto Graham Yelton

Krásný prodloužený víkend vinšuju!
post signature

4 komentáře:

  1. Jsem okouzlena :) kromě jahod bych brala vše!! Tereza

    OdpovědětVymazat
  2. To je úžasně roztomilý a bláznivý :) Žít bych v tom nemohla, ale přesně takhle si představuju ideální Airbnb ubytování!

    Simple living: Pět knih, které mi změnily život

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A proč néé? Zas tak šílený to není si myslím.. ale já to mám tu hranici asi dost posunutou :D

      Vymazat