neděle 25. března 2018

Velikonoční inspirace 2018

Světe div se, za pět let existence blogu jsem stvořila jen dva velikonoční články, naposledy o popsaných vajíčkách před dvěma rokama. Letos mám před Velikonocemi pár dní volno, existuje tedy jistá šance, že stihnu vytvořit i nějakou výzdobu! (Teď jsem to mimochodem právě zakřikla.) K tomu ale potřebuju nějakou dávku inspirace, že, protože ta moje poslední je z toku 2013, a to už je přeci jen trochu pasé.

1. Moc se mi zalíbila tahle jarní terárka. Todle ani neobsahuje žádný vajca, přitom úplně křicí JARO! Ve zdroji najdete i pěkný obrázkový návod, i když teda v němčině.

zdroj

2. No nejni to krásný?

zdroj
3. Slavnostní velikonoční oběd letos ani nevařim, ani nejim. Proč? Pro slepičí kvoč, živím se pránou. Tak aspoň zamáčknu slzu u obrázků toho, jak krásně se dá na Velikonoce prostřít

zdroj
 4. A vono to vlastně ani není potřeba úplně tak hrotit. Hlavní je, že je jaro, ne?

zdroj
5. Chachacha, rozkvetlý stromy, letos hodně dobrej fór! Ale ne že by to nebylo krásný... Mimochodem, včera večer jsem na H&M home narazila na boží lněný ubrousky, kdyby vás to někoho zajímalo. #notsponsored, jen si o tom nemám s kým promluvit a trochu teď brečím, protože bych jich potřebovala čtyřicet, takže si koupím leda prd.

zdroj
6. Střídmá severská estetika hodně dobře ladí s kočičkama, musíte ale uvařit něco šedýho, abyste nerozbili paletu. Doporučuju ovesnou kaši betonového typu.

zdroj
 7. Anebo je libo barvičky?

zdroj
 8.
zdroj
9. Další věc, co se mi fakt hafo líbí, jsou hnízdečka. Můžou sloužit jenom jako dekorace, jako mísa na pomlázku pro koledníky anebo i jako věnec na dveře, když se to všecko dobře přilepí. To bych si prosím i jako vyrobila, kdybych věděla jak.

zdroj
10. Marta Stewart má na stránkách návod, ale moc mě neuspokojuje její fotodokumentace (hlavně že to má podepsaný fontem z roku 1993)

zdroj
Tak já asi pověsím loňský vajca z výprodeje na kočičky a zasadím řeřichu. Eště bych mohla něco provést s těma skořápkama, co jsme vloni vyfoukala, ale dál jsem se nedostala.
Mňo. A jak se na velikonoční výzdobu chystáte vy?

post signature

8 komentářů:

  1. Jee, vypadá to, že bude svatba nebo ne? Na co jinak tech 40 ubrousku. Měkčený len mají na www.bubulakovo.cz , ale našít jich 40 bude morda a co pak s nimi?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eště neřeknu :))) Díky za tip, mají krásnej šedozelenej, ach, možná si aspoň ušiju ubrus

      Vymazat
    2. Našij je a pak rozdej jak vánoční DIY dárky. Do zimy všichni zapomenou (a kdo nezapomene, bude si děsně přát, abys přesně to udělala :-) B.

      Vymazat
    3. No láká mě to, jenže já mám na to vyrábění poměrně dost plánů a omezené časové možnosti :D Když budou papírový, taky se to přežije, beztak.

      Vymazat
  2. Kráása, tenhle typ výzdoby se mi šíleně líbí. Já se nad nad velikonočním dekorem zamýšlím velmi poctivě, obvykle ve třech fázích: 1) V lednu, když se mi zdá, že ta zima už je fakt dlouhá. Sbírám inspiraci. 2) Měsíc předem, obhlížím, kde by měli, co jsem si vytipovala (zatím nikde, je brzo). 3) Ježiš, vono je to už zejtra?! Tak nic, ale příští rok už určitě... Ani letos tomu není jinak :-) B.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To znám :D Letos jsem to nakonec pojala hodně jednoduše (kočičky ve váze s navěšenejma vajíčkama + zasázená řeřicha) a i to nakonec docela stačilo :)

      Vymazat
  3. Aničko, na chalupě jsme ozdobili podle zmiňovaného návodu obrovský talíř. Díky za inspiraci. Dělalo mi to radost celé tři dny a nakonec jsme narcisky zasadili pod studánku, přírodniny vrátili do přírody a talíř umyli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéééééé, to zní hrozně krásně <3 Mám radost :)

      Vymazat