neděle 15. září 2019

Citrónové mámení aneb někdo to rád kyselý a žlutý

Tak se vám musím přiznat k další z mých materialistických úchylek. Kromě koberců a fikusů mám totiž mírně patologickou fixaci na citróny. Kdo by to byl řekl?

Všechno to začalo před mnoha a mnoha lety v Londýně, kdy jsem si nekoupila krásné bílé retro šaty s citronovým potiskem. Stály totiž asi padesát liber, což bylo zcela mimo můj budget. Jenomže já na ně nemůžu přestat myslet do teď. Žádné podobně krásné jsem už nikde nikdy neviděla, zato s každým natištěným citrónem moje touha sublimuje do povlečení, tapet, klíčenek, talířků a sešitků... 

A tento článek je tak trochu má terapie. I když nevím, jestli je při terapii žádoucí řvát nadšením a následně brečet, že něco někde vyprodali a už si to nemůžu koupit. Jako třeba tohle povlečení z Adairs, který bych si stejně nekoupila, protože objednávat z Austrálie se mi nechce. Ale líbí se mi děsně. 

1. DĚ-SNĚ

zdroj

2. Todle z nextu by taky šlo... a taky ho nemaj.

zdroj
3. Tenhle sprchovej závěs maj, ale já nemám sprchu. Proč?

zdroj
4.

zdroj
5.Citrony na zdi mám. Zde důkaz.

zdroj
6. Tradiční italskou keramiku zbožnuju. Na citróny jsem měla před pár lety na amalfinském pobřeží (kde se citróny hojně pěstují a tudíž jsou i častým motivem) velký zálusk, ale nakonec jsem nenašla ty pravé. Není totiž citron jako citron!

zdroj
7. No a tapety, tak to je téma samo o sobě. Tyhle veliké "grafické" úplně vidím někde v dětském pokojíčku
zdroj
8. Tahla tapeta na mentolovém pozadí je vostrá

zdroj
9. Vintage roztomilost sama! ( A ten lustr!)

zdroj
10. A kuchyně mého oblíbeného IG účtu na závěr

zdroj
Nemáte někdo chuť na citronádu? Asi si jdu udělat. Ahoj!



post signature

12 komentářů:

  1. Bella Rose dopredáva deku-matrac s citrónovým vzorom .-)
    Alena

    OdpovědětVymazat
  2. Já na citrusy nikdy nějak zvlášť nebyla. Ale letos jsem si na léto koupila košilové šaty s potiskem citrónů a miluju je. A všichni si jich všímají. :-) Kl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyhle :-)
      https://www.monki.com/en_eur/clothing/dresses/product.oversized-shirt-dress-citrus-print.0685142012.html

      Vymazat
  3. Do ted jsem si myslela, že v koupelně budu mít skleněnou zástěnu, ale teď si říkám, že závěs s citróny by byla daleko větší zábava.

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem si koupila náááádherné černé šaty s citrony Apricot začátkem léta v Peek&Cloppenburg v Olympii BM. Tyto https://www.apricotonline.co.uk/catalog/product/view/id/22190/s/navy-lemon-print-knot-front-dress/
    V úterý jsem tamtéž ve Vaňkovce dole ve slevách viděla bílé sukně s citrony, myslím taky Apricot.
    Jinak si udělejte výlet do toskánského San Gimignana, tam je hlavní ulice posetá vším, na co jde citron namalovat nebo natisknout. Já jsem koupila zástěru, když musíš, tak musíš :-)
    Úspěšný lov. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Óóóó, ty sou super! Jinak v San Gimignano je moje toskánská srdcovka, z nějakýho důvodu mám odtamtud ale akorát hromadu keramiky bez citrónů :D

      Vymazat
  5. Zabírám si ten koš na prádlo :-) B.

    OdpovědětVymazat