čtvrtek 5. prosince 2019

Pokojovkový koutek v našem obýváku a SOUTĚŽ s Muzza.cz

Tak doufám, že vás dneska potěším. Před nějakou dobou mě totiž kontaktoval e-shop s nábytkem a bytovými doplňky muzza.cz, jestli spolu něco nevymyslíme. A já že teda jó. Tak jsme se domluvili, že mi pošlou kovový stojan na kytky od dánské firmy OK Design, já ho nafotím a pochlubím se na blogu. Jenomže co se nestalo - nakonec mi ty stojany poslali rovnou dva, jeden vyšší černý a jeden nižší zelený. No a já si řikám, že vám takhle před Vánocema jeden daruju, což? Chcete? Jestli chcete, tak koukněte na konec článku!

Pokojovky jsou ve své podstatě sice spíš jarní téma, ale musím se vám přiznat, že pro mě jsou rostliny teď na podzim ještě důležitější než po zbytek roku. V listopadu a prosinci každoročně poměrně dost trpím, takže koukání do zelenýho je jedna z věcí, co mě jakž takž drží nad vodou. I proto mě tohle minifocení děsně bavilo a doufám, že vám aspoň trochu spraví oko!


Musím říct, že pro jednou mám z fotek radost. I když jsem fotila zase nadvakrát kvůli světlu, vymazlila jsem si takový ňuňu kouteček s dekou, polštářem a lesní svíčkou, až jsem měla chuť přestat fotit a radši si tu volnou půlhodinku (dýl moje dítě přes den prostě nespí) užít zavrtaná do deky.

Květiny u nás bytě soustředím pouze k oknům - náš byt je poměrně tmavý a kytky nikde jinde prostě nemají šanci. Efekt "džungle" jsem doma vytvořila různými výškami podstavců a stoliček, jeden květináč mi i visí ze zdi. Díky tomu má každá rostlinka svůj prostor i světlo a hlavně jde na všechny pěkně vidět z mého pracovního křesla.


Jinak na lovu hezkých květináčů, stojanů a košíků jsem permanentně. Kovové stojany Cibele od OK Design se mi zalíbily hnedle a k nám domů úplně báječně zapadly. Až začínám mít chuť si nechat oba :))




Vlastně je trochu srandovní, že zrovna já fotím kytky. Ještě před pár lety mi totiž chcípaly i kaktusy. Dneska už si rozumím kromě kaktusů i pryšcem, pileama a poměrně fajn vztah mám i s některými našimi fikusy. Naopak jsem to naprosto vzdala s krasulou, ibiškem a celou řadou sukulentů, které u nás doma rádi plesniví. Tím chci říct, že i když se považujete za kytkovraha, možná jste prostě jenom nenašli ty pravý rostlinky do vašeho prostředí!



Do pokojovkového koutku jedině odpovídající literatura!


Tak jo, nebudu krkoun a nechám si jenom jeden. Stačí, když mi do komentáře napíšete, jestli byste radši černý nebo zelený a přihodíte tip na další produkt z muzza.cz, který by se vám ke stojanu hodil. Já následně ve středu 11. 12. večer na Instagramu vylosuju jednoho výherce, tak mě nezapomeňte sledovat!

Jo a kdybyste mi mimo soutěž napsali, jaký jsou vaše oblíbený a snadno udržovatelný pokojovky, budu vděčná převelice! Brousím si zuby na fylokaktus a monkey mask monsteru, máte?

Tož čau mňau
post signature

47 komentářů:

  1. Rada zkusim štěsti,libil by se mi stojan černe barvy a kbelik na kompost.
    Hezky den.
    Vlasta

    OdpovědětVymazat
  2. Tak se také pokusím zapojit do soutěže. Hodil by se mi spíše stojan černé barvy, z tohoto materiálu už mám košík a také jsou zakoupila poličku v Ikea s dřevěnou deskou. To je letošní novinka a moc se mi líbila. Ráda navštěvuji stránky muzza.cz. Jsou tam moc hezké věci, líbil by se mi například stolek, pod kterým je úložný prostor na časopisy.
    To by bylo věcí, stále by se mohlo něco nového kupovat a měnit.
    Co se týká, Aničko, květin, koupila jsem si jednou v Kauflandu kávovník. Krásně rostl, měla jsem z něho radost a teď se děsím toho, jak listy žloutnou a opadávají. Asi nedostatek světla. Tak čím nic nezkazíte je investovat peníze do již většího kaktusu - ne píchavého. Ale v každém případě, tady je předpoklad, že poroste bez jakékoliv větší péče. Mějte se moc hezky, krásný adventní čas. Miluše.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc Miluše, s kaktusama si vcelku rozumím, ale taky mi občas nějaký chcípne. Nevím, jak to dělám :)))

      Vymazat
  3. monkey mask monstera je ted pry v unihobby! tu chci taky <3
    jinak stojan chci černý, ale vlastně u zelený je fajn.. A na muzza se mí líbí to, co furt nemám, hrací deka :D
    https://www.muzza.cz/product/aktivni-hraci-podlozka-ruzova/

    Anička

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já snad zajedu do toho karsu pro látky, jak to tak vidim :D

      Vymazat
  4. Ja urcite cierny :) na muzza som nasla vec, ktoru som este nevidela taku elegantnu - odkapavac na riad https://www.muzza.cz/product/odkapkavac-na-nadobi-linea-cerny/

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Aničko, určitě černý, protože je větší a tedy i vhodnější na mé větší pokojovky. Konečně bych mohla dát svou monsteru “na podlahu”. Na muzza bych si vybrala heboučké chrastítko croco od Done by deer pro svou malou holčičku přebývající v mém bříšku. Mojí královnou je klasická monstera deliciosa, ale velmi oblíbenou mám i pileu, maranthu, ficus elastica a samozřejmě monkey mask, ta zaujme i návštěvu, která se o kytky nezajímá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za tipy! Kromě monkey mask všecko mám, ale teda monstera má asi málo světla a moc se jí u nás nelíbí a marantha má už jenom dva listy, hups :D Možná bych měla začít uvažovat o umělejch

      Vymazat
  6. Ahoj a dekuji za inspiraci! Me kytky zalévá každý tyden mama, která jenco vyběhne do dveří, hned má v ruce konev a křísí, co se dá. Stojany se mi moc líbí oba, ale vybrala bych k nám domu černý. Z obchodu muzza.cz bych si jednoznačně vybrala stolek na časopisy: https://www.muzza.cz/product/odkladaci-stolek-se-stojanem-na-casopisy/, premyslim, jestli si ho rovnou neobjednam!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hehe, to je dobrý - já mám naopak pocit, že kytky zabíjím spíš samou "láskou" - tzn. je přeliju a vony uhnijou :)))

      Vymazat
  7. Aničko, ty máš neuvěřitelný talent na sladění různých barev a materiálů do oku lahodícího celku.
    Vybrala bych si černý stojan. Doobýváku potřebujeme nějaký konferenční stolek a dvojice Gosmi vypadá, že by odola i nájezdům našich dětí.
    Z kytek mám ráda pryšec trnová koruna, která má rád východní sluníčko a neustále jemně kvete (barevně by se vám hodil ke koberci :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :) Pryšec trnovou korunu jsem si musela vygooglit a zjistila jsem, že jsem ho měla v pokojíčku jako malá holka!

      Vymazat
  8. Já bych si strašně moc přála ten černý. Začínám si pomalu tvořit vlastní džungličku a hodil by se mi tam moc a k němu konvička Silver od Bloomingville :-) Jinak Monstery vřele doporučuju, alespoň ty moje snesou hodně, ne-li všechno. Markéta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás je na monsteru bohužel moc tma - sic tak nějak bojujem, ale je to bída ty listy

      Vymazat
  9. Hezký večer,
    Jsem zelenofil (existuje to slovo vůbec), takže bych vybrala zelený stojan. Na druhou stranu, černá je černá, že? Na muzze bych si vybrala nejednu věc, nadchlo mne prkénko od bloomingville. https://www.muzza.cz/product/prkenko-nature-male/.
    A ke kytkám...u nás doma se daří fíkusům (ťuk ťuk), opička se pomalu rozrůstá, tak se těším, že budu moci udělat řízek a zahustit ji. A pro rychlost růstu mám ráda i potosy všeho druhu.
    Hezký den, Pája

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hehe, já se právě nemohla rozhodnout, kterej se mi líbí víc (zelená super, ale černá je černá...) tak to nechávám na osudu, co padne

      Vymazat
  10. Určitě černý, myslím, že mému eucalyptu by to na něm moc slušelo (nebo bych měla alespoň záminku koupit si další kytku, jupí 😁). A protože maximum kytek mám v obýváku (nejsvětlejší místnost), tak kromě stojanu by se mi tam hodil i https://www.muzza.cz/product/konferencni-stolek-s-uloznym-prostorem-ronda/.
    Jinak nejlepší zkušenost mám s aloe vera, ta přežije vše a jako bonus je to taková malá domácí lékárna. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jano, vy máte doma živej eukalyptus??!! Tak to jste master, protože ten snad chcípne úplně všem?!

      Vymazat
    2. 😆 Tak zatím dobrý. Bylo mi řečeno, že je třeba hodně zalévat, tak se tím řídím a žije.

      Vymazat
  11. Dobrý večer,
    líbí se mi ten černý stojan. V obchodě bych si vybrala tento stůl https://www.muzza.cz/product/flow-pracovni-stul/.
    Šárka winetka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Černý kvůli výšce. Na muzza bych si: určitě vybrala:momentálně potřebuju lampičku a rovnou bych si vybrala i stojací lampu, protože má stojací lampa z Tchiba půjde už na druhou reklamaci.
    Kytky máte krásné, já s nimi bojuju= zapomínám zalévat.
    Díky za soutěž! Soňa
    novosonia@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Dobrý den,
    vybrala bych si černý stojan. Na muzza.cz mě zaujal AROMATICKÝ DIFUZÉR MIAMI SCENT BÍLÝ. Ten by se mi určitě domů hodil. Děkuji za možnost soutěžit. Z.
    zuzana.d@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Dobrý den, za mě černý a k němu ještě jeden.
    O muzza.cz jsem se dozvěděla díky Vám - pěkné.
    Hezký advent. Iva.
    Pliskova23@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Díky za tipy a za soutěž! Brala bych oba, černý nebo zelený (pokud to není růžová nebo fialová tak to jde :) Muzza plná nádherných věcí, čekáme naše první tak bych vybrala houpacího zajíce https://www.muzza.cz/product/houpaci-zajic-nature/ zuad_seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Mě se moc líbí černý stojan a také tohle dětské povlečení LOŽNÍ POVLEČENÍ SPACE. Kytky mám převážně darované a většině se daří přežít, bez zvláštní péče. Například vánoční kaktus od kolegyně z práce zaleju jen když si vzpomenu, přesazený byl za 10 let jen jednou a přesto krásně vykvetl :) Takže soudím, že tohle musí zvládnout každý. Přeji pěkný předvánoční čas. Lucie Špl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Lucie! Vánoční kaktusy má krásné moje babička, to to s ní budu muset zkonzultovat :)

      Vymazat
  17. Brala bych černý, na barvy bohužel nemám tzv. koule �� a z muzza (kterou jsem mimochodem NEMĚLA VIDĚT), by ste mi momentálně hodně hodil koš na všudepřítomné hračky https://www.muzza.cz/product/kos-prirodni/ lucisvargova@seznam.cz ☺️

    OdpovědětVymazat
  18. Z Muzza me zaujaly konferencni stolky, to by si jeden vybral 😀Stojan bych si vybrala cerny.

    OdpovědětVymazat
  19. Moc by se mi hodil stojan černé barvy a k němu bych si vybrala květináč od ferm living <3 Moje džungle má zatím kolem 150 kouskú a nejraději mám filodendrony, jsou krásný a navíc docela "blbuvzdorný" :-D
    Pěkný večer
    Adéla

    OdpovědětVymazat
  20. Jé, to je krásná soutěž. Miluju stojany a stolky s kovovýma nohama, černý by byl Top. A už dlouho tu bambusovém svítidle Bloomingville.
    Kytka? Zamioculcas forever! Hezký večer Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nojo! Ten máme v práci a roste jak šílenej, že mě to dřív nenapadlo :)

      Vymazat
  21. vypadlo mi sloveso “toužím po” 😀

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj, tak tentokrát se taky zapojíme, protože takový stojan by vyřešil potíž s mým příliš rozrostlým potosem. Vyšší černý by byl lepší prostorově, ale barevně se mi určitě líbí víc ten zelený. :-)
    A tipem na kytku je právě Potos. Vydrží skoro všechno, i tmavé kouty.
    Na Muzza mě na první pohled zaujaly reproduktory, jsou fakt krásné.
    Pěkný advent!

    OdpovědětVymazat
  23. Líbí se mi černý a taky nutně potřebujeme lampičky na noční stolky. Tyhle by mohly být fajn: https://www.muzza.cz/product/stolni-lampa-z-zelena/. A vůbec, pěkný e-shopík! Jinak monkey mask mám a údržbově je pohodová. Dále můžu doporučit třeba potos nebo svicnik či oxalis ��. Hezkou sobotu, K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc za tipy! Seznam kytek, co chci, začíná být dost dlouhej :))

      Vymazat
  24. Radši bych černý.Mam z Ikea samozavlažovací květináč v černém stojanu z limitované edice před pár lety, tak by se k sobě hezky hodily. Já si myslím, že třeba tchynin jazyk je držák.

    OdpovědětVymazat
  25. Taky zkusím štěstí v soutěži. Mně by se moc líbil černý. A k tomu křesílko Otis v černé barvě. Doporučuji tillandsii:)
    Děkuji za soutěž a přeji hezký adventní čas.
    Veronika V.

    OdpovědětVymazat
  26. Líbí se mi černý a v muzze bych vzala i ten zelený. U nás v ložnici se daří vánočním kaktusům a nejdou mi juky, špatně zalévám. Děkuji za soutěž a hezký den JarolimkovaPavlina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Zdravím! :)
    Já hlasuju - asi jako jediná :D - pro květináč zelený, protože by se mi hodil spíš nějaký nižší stojan. Na stránkách Muzza mě zaujalo asi tak úplně všechno, ale zůstanu tematicky u kytek - líbí se mi závěsné květináče od Aarikky.
    No a z kvítek nedám dopustit na šplhavnici, je to nezmar a ještě rychle roste :).

    OdpovědětVymazat
  28. Ach nee, tak jsem taky ztracená, takovej pěknej e-shop! Stojan by se mi samozřejmě stejně jako většině hodil spíš černej, a nejspíš jsem nám po tři čtvrtě roce světla ze žárovky našla lampu do obýváku, juch! https://www.muzza.cz/product/stropni-lampa-stoneware-ruzova/. Jen teda nemám instagramy ani jiný asociální sítě, tak snad to neva.
    Jinak super vlhkomilná rostlinka je Asplenium nidus, tý vůbec nevadí, když se trochu přeleje, spíš naopak! Pájuše (pavlynka.203 at centrum.cz)

    OdpovědětVymazat
  29. Krásná soutěž, díky za ni! Líbil by se mi ten zelený stojan a k němu by mě bavila zelená jídelní lavice od BePureHome (https://www.muzza.cz/product/jidelni-lavice-vogue-zelena/). S kytkama se nechám ráda inspirovat, tvoje vypdají krásně :-)

    OdpovědětVymazat
  30. Já bych byla pro černý, tak nějak se mi líbí víc:) a k tomu by se skvěle hodila police, kterou plánuji do ložnice: https://www.muzza.cz/product/police-loop-cerna-ocel/

    Děkuji moc za soutěž a mějte se hezky.
    Alena (alekna@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  31. Stojan určitě černý:-),
    ....u mne se občas daří kytkám všem, občas uhnije i zamiokulkas, chtělo by to více světla v místnostech. V e-shopu muzza mám vyhlídnutou stropní lampu- rozhoduji se mezi třema a byla to láska na první pohled. Krásný advent! Jana H.

    OdpovědětVymazat
  32. Ufff��stojan černý, moje nejoblíbenější barva. A od muzza.cz bych brala konferenční stolky jakékoliv. Jsou boží.

    OdpovědětVymazat
  33. Dobrý den,
    taky zkusím štěstí, stojan černý,jinak se mi moc líbí svítidlo tuším se jmenuje Hubsch oval, jinak moje oblíbená je monstera a begonie...kdysi sem u Vás na blogu četla o ficusu lyrata, od té doby občas projíždím bazary jestli poblíž někdo nemá k mání nějakého urostlého krasavce, poněvadž jsem nabyla silného dojmu, že bez něj to nikdy nebude ono.kamila.korbelova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat