neděle 8. prosince 2019

DIY projekty s Bella Rose páskami

Je tomu už nějaký pátek, co mě v Bella Rose poprosili, jestli bych jim něco málo nenafotila s jejich krásnýma vánočníma papírovýma páskama. Ty vznikly ve spolupráci s vám všem jistojistě dobře známou Myynou akka Markétou Jinochovou a Zuzkou Flatwhite Lettering v rámci vánoční Bella Rose kolekce. Tak jsem se pochlapila a něco málo vymyslela a nafotila. Článek už na jejich blogu nějaký ten pátek visí, tady jsem ale s vánočním obsahem chtěla začít až v prosinci. Takže tamtadadá, pokud jste ho ještě nečetli, klikněte SEMDLE.

No a malý teaser níže. Dohromady jsem nafotila pět fakt jednoduchých nápadů. Naprosto blbuvzdorné čajovky:


Pár příkladů balení dárků


Anebo třeba přáníčka, ke kterým jsem nafotila i jednoduchý postup


Na zbytek musíte mrknout přímo sem.

Krásnou druhou adventní neděli vinšuju!

post signature

Žádné komentáře:

Okomentovat