čtvrtek 14. listopadu 2019

Podzim-zima u Ib Laursen

Tak dneska jedna premiéra. Ačkoliv dvě až tři sezónní kolekce sdílím každý rok, dánskou značku Ib Laursen sem dávám poprvé. Ib se za těch pět let, co je sleduju, neskutečně posunuli před. Pořád je to ten útulný skandinávský styl s venkovskými a vintage prvky, ale čím dál tím víc do toho zasahujou současné moderní trendy. Vzniká tak poměrně eklektický skandinávský mix, který se mi začíná poměrně přesně strefovat do vkusu! Pořád sice nemají uber super dyzajn fotky jako třeba House Doctor, ale o to víc jsou vlastně realističtější a sympatičtější.

Hlavně si u mě letos připsali tak deset plusových bodů za tuhle keramiku Dunes. Skáču nadšením, že konečně někdo vyrobil přesně ten hrnek, na kterej čekám už x let! Dostatečně velkej, za normální cenu, keramickej, v krásných barvách a v úplně normálním tvaru! Jen teda ještě číhám, až se na Bella Rose objeví ta boží modrá, pak su jasná. Jenom dumám, jestli nakombinovat víc barev anebo počkat na šest modrých. Co myslíte? Líbí se mi i zelená, tyrkysová, béžová i lila. Takže vlastně skoro všechny, že, no. Ačkoliv žíhaná keramika frčí už několik sezón, ostatní značky si libujou buď v divnejch barvách anebo cenách. Teď jenom doufám, že budou tak supr i naživo.

Další plusový body připisuju za to, že tahle podzimní kolekce fakt jako podzimní vypadá - a ne jen skladbou produktů, ale barevnou škálou. U většiny značek (včetně toho minulýho Hübsche), to totiž vlastně dost často nijak nepoznáte, klidně by to mohlo být jaro. Což z obchodního i strategickýho hlediska chápu, ale přeci jen se člověk někdy rád podívá na něco echt podzimního...




Líbí se mi, jak v tomhle fotošůtu pracovali se suchejma kytkama. Dobrej tip na podzimní dekoraci! Fotka mi jinak trošku připomíná Madam Stoltz.




Koukejte na tohle, jo - je to skandinávský, vypadá to vlastně i vcelku moderně, ale přitom to má takový příjemný industriálně vintage feeling. To mě prosím pěkně velice oslovuje.


Tohle mi zas připomíná Tinek K Home. Velmi sympaticky vyhlížející postýlka! Mně se ale asi stejně nejvíc líbí ta polička nad obložením, to chci taky


Právě jsem strávila asi pět minut přemýšlením nad tím, jaký by to bylo, kdyby nebyla umyvadla s odpadem, ale jenom oddělávací lavóry... no nicméně fotka furt pěkná


Tak jo, to mi přišlo tak příjemně podzimní, že pro jednou nemám chuť se dneska střelit do hlavy, ale zachumlat do deky, pustit pohádku a možná si ten den i trochu užít. Taky máte s listopadem takovej problém jako já?

Fotky Ib Laursen
post signature

Žádné komentáře:

Okomentovat