čtvrtek 21. listopadu 2019

Kodaňské bydlení na listopad

Musím říct, že s příchodem našeho ňufáčka na svět začínám čím dál tím víc řešit, kam se jednou uchýlíme, až nám pronajatý byteček začne být malý. Takže sním o zahradě s houpačkou na třešni, o velkém proskleném obýváku a snídaních na terase. Jelikož jsme ale z Brna a nechcem do panelhauzu, o moc dál než k tomu snění se asi nikdy nedostanem. Leda bychom se vydali na dráhu profesionálních bankovních lupičů, na což jsme asi moc měkcí. 

V každým případě mě začínají interiérový reportáže bavit ještě víc jak normálně. A hlavně ty plné světla, protože listopad teda fakt není můj měsíc, blah.

Tenhle kodaňský byt jsem opět objevila na femina.dk. Na 148 metrech zde bydlí pětičlenná rodina bývalé baletky, jejího muže obchoďáka a jejich tří dětí. V interiéru se mísí staré původní prvky (štuky, obložení zdí, kastlová okna), retro kousky z blešáku a moderní minimalistické vybavení. A taky jejich vlastní obrobky, jako tahle pohovka anebo poličky v kuchyni. No zkrátka to, co mě obvykle zaujme a hned to sem láduju!


Prostorné a vzdušné místnosti starých domů (tento je z roku 1905) se mi vždycky hrozně líbily, proto v jednom takovém i bydlíme. Ale hrozně mě mrzí, že v českých bytech člověk žádné štuky nebo obložení skoro vůbec nepotká. Buď v nich ani nikdy nebyly anebo stejně jako kachlová kamna (kterým jsme kdysi taky věnovala článek zde) vzaly v drtivé většině za své za totáče. Fňuk!

Mimochodem, mrkejte na to super krytí topení!



Bezva využitej divnej prostor jako pracovní koutek. Akorát tu židlu bych vyměnila




Ty kachličky! Ty mi připomínají líbánky v Portugalsku



Škoda že toho lustru jde vidět jenom kousek, ten je mi dost sympatický. A nikdy bych si nemyslela, jak se mi bude líbit růžová barva na zdi


Originální článek ZDE.

post signature

Žádné komentáře:

Okomentovat