čtvrtek 20. června 2019

Londýnský byt na červen z blogu Habitat

Tahle londýnská záležitost na mě tuhle vyskočila na blogu britského obchodu s nábytkem a doplňky Habitat a mně bylo hned jasný, že o to se s váma musím podělit. Nedávno totiž na trh uvedli kolekci bytového textilu ilustrátorky a umělkyně Quentin Jones a při té příležitosti ji i navštívili v jejím domě, ve kterém žije se svým mužem a dvěma dětmi. Briti mají hrozně specifický a výrazný grafický design, který se tady myslím fakt dost projevil. Je to zase něco trochu jinýho, než co sem obvykle dávám, ale já jsem nadšená. Hlavně ty syté barvy v akcentech mi přijdou tak děsně britsky specifické, že to snad ani víc nejde.


Interiér je to jednoznačně odvážný. Kromě syté červené a modré v akcentech se tady totiž nebojí ani velikých a výrazných prvků v černé, které opravdu přehlédnete jenom velmi blbě. Když se ale pozorně zadíváte, základ je sám o sobě poměrně neutrální - o to víc na něm všechny drobné šílenosti senzačně vystupují.










Slint!


Původní fotky Habitat, interview s autorkou ZDE.

Tož co myslíte? Dobrá divočina, nééé?
post signature

4 komentáře: