pondělí 16. prosince 2013

Drobné elektro pod stromeček

Jedním z nejčastějších vánočních darů je (vedle knih a fuseklí) bezpochyby elektronika. Ať už menší, tak větší, jako notebooky, televize, drahý telefony a podobně.

Problém je ovšem ten, že podle mýho soudu je většina drobné elektroniky prostě strašně hnusná. Jasně, takovej Apple je vcelku vzhlednej, ale bohužel nevyrábí žehličky, žeano. Takže co dělat? Strávit x hodin na mallu a alze a podobných serverech a hledat a hledat a hledat, až člověk občas něco i najde. Zde tedy tak trochu na přání článek o elektronice, na kterou se dá i koukat, čili se nemusíte zdráhat darovat ji pod stromeček.

O žehličce do výbavy jsem tak trochu uvažovala, tudíž jsem se po nich koukala už před časem. Co jsem našla? UJhgfjgefoe. Víceméně nic. 95,8% žehliček jsou v kombinaci plastiková bílá s nějakou veselou pastelovou barvičkou. Blah. Nevím, proč mám k těmto plastovým barevným kombinacím takovou averzi, ale mám. Nějak mi těma barevnejma kombinacema připomínají reklamy na aviváž a prací prášky, který jsou zákonitě ty nejpříšernější, který existujou. Prostě e e. Tyhle dvě bych ale vcelku brala:


Víceméně celobílá žehlička Philips za 1780 je i s pruhovanou krabicí na skladování. Elektrolux za 1300 je z recyklovaného plastu, což je jednak chvályhodné a jednak teda podle mě i velice dobře vypadající.

Situace v oddělení "krása" je obvykle o dost lepší. Výrobci fénů, žehliček na vlasy a podobně většinou do designu investujou víc, musí totiž nalákat pubertální dlouhovlásky. To já už teda dávno nejsem, takže růžový kytičky mě už moc neberou, ale jinak bych si taky vybrala.







Černá Rowenta, stříbrná Eta a bílá Rowenta.


Žehlička Philips za 1500 vypadá teda hodně luxusně (a mají tuším i víc barev), popsaná Sencor za pětikilo mi pijde velmi teenage friendly a Remington za zhruba 1500 má prima nezvyklou barvu. Kulmy už po mě prosím nechtějte, zas bych zjistila, co potřebuju, i když to vůbec nepotřebuju. Mám přeci někde natáčky....ehm.

Co se týče konvic, těm jsem kdysi věnovala celý článek tady. I když je to už skoro rok, většina výrobků je myslím stále v oběhu, takže i ten článek je furt relativně aktuální.






Modrá Morphy Richards za 1800 korun se objevila i v tom konvicovém článku, protože je prostě dobrá. Puntikovanou konvici jsem před pár dny postovala na Facebooku, na internetu jsem ji našla za 900 korun. A Kenwood má dobrý prostě úplně všechno. Konvice za cca 1200 třeba tady.


Kávovary, to je taky věčné téma. Aby byl presovač kvalitní a zároveň hezký na pohled, to není jen tak.
Opět Kenwood (mají různé barvy) za zhruba 4000 korun například zde, dále Illy presovač za 5400 korun nebo pro náročnější Catler za 14240 korun.








Položka domácích robotů mě teda zasáhla, protože ty jsou krásný snad všechny a já je všechny nutně potřebuju. Ten růžovej uprostřed teda docela akutně.

S pruhama (opět mají různé barvy) Kenwood kMix za 7000, růžovej (mají taky sousty barev, ale tahle růžová a ještě pistáciová mě berou nejvíc) Kitchen Aid za 17000 korun a naposled zase Kenwood za 8,5.








Rádiím retro vládne, tak já schválně vybírám i neretro. Roadstar za něco málo přes tisícovku, růžovej Roadstar za 415 korun a bambusový Hyundai za 827 korun.








A na závěr toastery, ať máme ty zásadní drobné spotřebiče komplet. Puntíkovatý za 900 korun, Breville za 1600 a růžový (opět) Kenwood (a opět mají tuny barev) za 1200 korun.







A úplně na závěr ještě pár nezařazených chuťovek:

Šicí stroj Husquarna (možná vám to přijde jako úlet, ale třeba já jsem ten ideální vloni hledala několik měsíců)

Cestovní gramofon Sencor



Čokoládová fontánka Guzzanti za cca 1800 korun




A Guzzanti popkornovač za cca 1600


Pořizujete k Vánocům taky nějaký elektro?

La Petite Anne

Žádné komentáře:

Okomentovat