čtvrtek 5. prosince 2013

DIY adventní kalendář od Mikuláše

Taky jste adventní kalendář dostávali skoro vždycky až na Mikuláše? Já se nikdy nemohla rozhodnout, jestli mě rozčiluje, že jsem čtyři dny bez sladkosti nebo jsem naopak ráda, že pátýho můžu sníst hned pět políček.

Rozhodla jsem se dneska udělat sestře adventní žužu kalendář, ona totiž čokoládu překvapivě nijak zvlášť neprožívá (což já nechápu, jelikož bych ji mohla jíst od rána do večera) a tudíž s klasickým vyloupávacím se zde nikdo příliš nezavděčí. Takže zatímco ona kdesi dělá anděla, já se dala do práce...




Rozhodla jsem se zabalit různé bonbóny jako minidárečky, napřed jsem si tedy vyrobila papír. Respektive napřed jsem si vyrobila razítko. Jestli chcete vědět, jak na to, článek o vyrábění razítek je zde.

 Na tisknutí jsem použila barevné polštářky z Tchiba, bylo tedy rychle hotovo a barva suchá, protože polštářky se ani nemusí namáčet.

 Pak jsem si nachystala dobrůtky

 A papír podle nich nastříhala

 Posléze přišla na řadu moje sbírka washi pásek

 A sladkosti jsem zabalila jako dárečky s jednou stranou otevřenou na přilepení na dveře

 balíčky jsem očíslovala


 ...a nalepila na dveře:)


Veselého Mikuláše! :)

La Petite Anne

6 komentářů:

  1. Tak má pocit, že máš víc washi pásek než já... to je teda už co říct :)))
    S tím adventím kalendářem máš pravdu, ale nakonec mě vždycky potěšilo víc to, že můžu sníst pět čokolád najednou :).
    Tvůj adventní kalendář je boží. Moc líbí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No v té krabici jsou i textilní, kraječkové a normální lepicí pásky, takže to vypadá obsáhleji, než to je:))

      Díky moc! Měl/má úspěch:)

      Vymazat
  2. Ségru to muselo vážně potěšit:)) vypadá to krásně a bude to i převelice chutné :33

    OdpovědětVymazat