neděle 21. listopadu 2021

Pařížský interiér na listopad

Na tenhle božský francouzský interiér jsem narazila při sondování polstrovaných lavic a tak mě dostal, že jsem si ho pochopitelně musela schovat na článek. Bydlí v něm mladá rodina fashion designérky značky Roseanna a je to myslím dost poznat. Možná fabuluju, ale přijde mi, že když má majitel něco společnýho s módou, interiér je vždycky specificky vypiplaný, krásně sladěný a plný osobitých doplňků.

U tohoto bytu se mi ze všeho nejvíc líbí jejich barevná škála a celá řada zajímavých vychytávek. Dost toužebně v něm vyhlížím nějaký styčný body s naším bytem a jakmile to dopíšu, jdu googlit ty vypínače u postele. Celý článek jsem našla na thesocialitefamily.com a fakt stojí za prozkoumání!

Zde jedna hned ze dvou vestavných lavic a krásný zelený polstrování + mramorová deska s výraznou kresbou, která mi přijde čím dál tím víc zajímavá.

Turbominimalistická černá kuchyň, zellige kachličky, štukovej strop, zajímavý bodovky.... jsem zaháčkovaná!



Tahle jejich lavice č. 2. se mi fakt mega líbí. Pruhovaný potahy included. A židle a světlo též!


Stolek z kořenové dýhy je dneska hodně oldschool záležitost, ale my z ní máme celej obývák. Takže mám pochopitelně radost, když vidím kořenovku v takhle hip interiéru




Interesantní korkový čelo s vypínačema, divej!



Přesně takový zrcadlo jsem sháněla na WC a nikde nic. Mám jiný, ale bez rámečku, takže teď vymýšlím, jak mu vyrobím aspoň poličku.


Tak jo. Můj noťas zatím silou vůle drží, ale nebudu riskovat dlouhý vypisování, protože může definitivně chcípnout každou vteřinou.

Celý článek thesocialitefamily.com a fakt doporučuju mrknout.

Papa!



5 komentářů:

  1. Musím přiznat, že kromě některých detailů tohle není úplně můj šálek kávy... Ty vyplétáné židle mám spojené s Řeckem (nepohodlné a koušou), ty látkové jsou zas takové kempinkové, samet se mi líbí spíš jako solitér než ve velkém. Vlastně se mi zatím moc nelíbil žádný pařížský interiér, mé srdce zůstává u Australanů :-) Ale rozhodně obdivuju tu minimalistickou linku. Takhle ta moje nevypadala ani hodinu po nastěhování :-))) B.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná moc tmavý barvy na tě? Jinak taky myslím, že sametem je třeba šetřit, ale ty chromový kožený židle teda žeru, to protestuju :D

      Vymazat
    2. Možná jo. Působí to na mě trochu vyumělkovaně... Ale to i ty minulý interiéry. Ty australský mi přijdou takový přirozenější, takový živočišný chaos. Ale nevím čím, většina, ne-li všechny, jsou jistě taky pečlivě promýšlené.

      Ok, jsme domluvené, veškerý chrom Ti přenechávám :-) Já jsem si zase pořídila solnou lampičku. Jak jsem projížděla ty staré články, v jednom interiéru jedna byla a nešla mi z hlavy :smajlíkdržícísezahlavu:

      Vymazat
  2. Jéé, to je naprostá nádhera! Musím říct, že já jsem v poslední době totálně propadla tmavě zelené barvě v interiéru! Ta podle mě vypadá vždycky luxusně a zároveň příjemně. Jí si teĎ koupila alespoň krásné tmavě zelené květináče do obýváku! Sehnala jsem je za fakt super cenu, díky skvělému slevovému webu, kde teď hledám slevové kupóny před každým internetovým nákupem! :-)

    OdpovědětVymazat