čtvrtek 30. července 2020

Váza z IKEA & barvy na sklo

Ačkoliv nouzí na vázy u nás doma rozhodně netrpíme, většina našich kousků je buď na obrovské pugéty (které teda bohužel nedostávám) anebo má úzké hrdlo. Dlouho mi chybělo něco nízkého s širokým hrdlem. Nejlepší by pochopitelně byla legendární váza od Alvara Aalta, ale na tu aktuálně jaxi nemám. A nic jiného mi dlouho ne a ne padnout do oka. Takže jsem pořídila v ikei vázu BERAKNA za 149 korun, v uměleckých potřebách dvě barvičky Vitrail a šla na věc. Samozřejmě v rámci prokrastinačních standardů až za několik týdnů, během kterých tyto předměty ležely v kuchyni na stolku.

Nepouštěla jsem se do žádných větších akcí, chtěla jsem něco jednoduchého a geometrického. Dopadlo to takto:

Musím říct, že s pracovat s barvami Vitrail není tak jednoduchý, jako to bylo s mýma starýma dětskýma barvičkama na sklo. Výsledek je ale taky zcela jiná liga. 
Základem jsou čisté štětce. Po použití barvu očistíte už akorát ředidlem, na víc barev tudíž potřebujete víc štětců. A to já právě neměla a proto to mám báječně rozpatlané a i s chlupama od odličovacích tamponků (ano, šudlala jsem to odlakovačem).


Jako bonus jsem do barvy párkrát otiskla i pár svých prstů, ale tak každý den nemůže být posvícení.


Navzdory nedokonalé technice jsem s výsledkem dost spoko. Váza vypadá krásně a už se těším, jak si do ní dám nějaký pěkný kytí!



Dobrý, ne? Zkusíte to taky? Anebo máte tip na krásnou nízkou vázu s širokým hrdlem?
Čau mňau
post signature

4 komentáře: