neděle 11. března 2018

Jarní kolekce House Doctor 2018

Dospěla jsem k závěru, že na počest krásného počasí uplynulého víkendu to chce nějaký opatrně jarní článek. Taky máte z té zoncny a venkovního blata takovou radost? Zítra už si možná ani nevezmu podvlikačky! Teď ještě přežít "jarní" únavu (kterou ale stejně trpím celoročně) a možná ten život zase začne být worth living. Kafíčka a limonády na sluníčku i po práci, chataření na prýglu, sluneční brejle nebo rifle zazimovaný ve skříni až do října....už aby to bylo xakru! Ale než to přijde (což bude doufám brzy), musíme se holt spokojit s těšením se a nadějným vyhlížením. A čím jiným začít, než nějakou pěknou jarní kolekcí!

Jarní kolekce se většinou fotí na podzim a k pokoukání bývají dostupné už prosinci či lednu, kdy je mi ovšem ještě vcelku blbý je na blog dávat. Už teď je tedy poměrně dost z čeho vybírat, ale já musím opět sáhnout po stálici - mojí nejoblíbenjší dánské značce House Doctor.

Letošní fotky vypadají oproti minulým kolekcím poměrně monochromně a na jarní kolekci až "zimně", při bližším ohledání ale z neutrálního pozadí vykukují elegantní barvy a výrazné materiály.


Jeden z materiálů, který si House Doctor oblíbil, je jednoznačně proutí. Podobný židličky už teda dneska vyrábí kde kdo, nicméně hádéčko má v porfoliu i spoustu dalších proutěných kousků (nejenom nábytku), které jinde nenajdete. Mimochodem, za takový okno bych snad upsala duši bance, ach!



Černá, bílá, zelená - moje turbo oblíbená kombinace už leta letoucí


House má taky odjakživa super designéry na svítidla. Nějaký zajímavý kousek najdete skoro na každé fotce! Zde slintám i z koberce a lahvově zeleného křesílka.



Tudle mramorovou poličku mám, heč!




House Doctor mám hrozně ráda proto, že i když má vždycky fakt zajímavý kousky a dobrý nápady, je pořád tak nějak "normální" a jejich věci u vás doma nebudou působit jak tarantule na piškotovým dortu. Některý podobný značky se podle mě až příliš koncentrujou na tvorbu nějaké supr originální pecky, z čehož pak občas vyleze samoúčelný design pro design nebo žhavý "trend", který vydrží stěží jednu sezónu. I když ho od sebe skoro všichni nezapomenou okopírovat. House Doctor si jede pořád po svojí ose stylem "hlavně se z toho neposrat", což je mi zkrátka sympatický a blízký. Vznikají tak totiž nadčasový kousky, který vás budou bavit i za rok, za dva, za pět a snad i za deset. HD je taky asi jediná značka, u které pláču, když něco vyřadí z výroby.

Tož tak. Fotky House Doctor. Jaro pocem!
Krásný nedělní večer vinšuju!
post signature

1 komentář: