pátek 26. února 2016

Dům plný domečků

Poličky ve tvaru domečků nejsou nic nového pod sluncem. Znám je dlouho, jednu jsem dokonce pořídila i sestře do pokojíčku. Ale až teď, když jsem narazila na tenhle obrázek, mě cvrnklo do nosa, jak jsou ty domečky vlastně bezva!

1. Mít tohle třeba v předsíni, ideálně ještě s lavicí na sezení, to mi přijde jako dost velká hlína.

zdroj

2. Polička na hrnečky/na kořenky/whatever je dost roztomilá.

zdroj
3. I když se může zdát, že poličky ve tvaru domků jsou spíš záležitost do dětskýho pokoje, nad pracovním stolem podle mě takováhle police vypadá ultra štýlově

zdroj
4. Tenhle domeček by se dost líbil i mně. Dala bych ho na záchod na knížky a role hajzlpapíru :)

zdroj
5. Opravdická domečková knihovnička, to už je vyšší dívčí. To chceš ať je ti pět nebo padesát!

zdroj
6. Když si vezmu, jak strašně jsem jako děcko milovala veškerý bunkry, domečky, schovky...tak z tohodle bych samým nadšením asi dostala infarkt.

zdroj
7. A tohle bych prosím brala i teď. Akorát bych se o ten rám každý ráno a večer pravidelně třískala do hlavy, to se vsadim.

zdroj
8. Tenhle věšák je ale fakt boží

zdroj
 9.

zdroj
10. Jako noční stolek se takový domeček hodí úplně turbo. Víte proč? Protože si na něj můžete úplně skvěle odložit rozečtenou knihu!

zdroj
A co v a domečky?
Krásný víkend vinšuju
post signature

12 komentářů:

  1. Tak........a je to tu zas...... tento příspěvek mě deprimuje. Už dva roky posílám toho mýho do garáže vyrobit mi pár alespoň malých domečků. Jdu ho urgovat s novým nadšením! Ha!

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem fanynka domečků a mám dva malé, co bych dost potřebovala, je ta dospělácká postel. To ovšem vyžaduje vyhodit celou ložnici a kompletně ji nově zařídit. Což mi po těch skoro třech měsících ve Španělsku neprojde, to vím uplně přesně :D :D :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)) Myslím, že tři měsíce ve Španělsku jsou lepší jak jedna past na boule na čele :D :D

      Vymazat
  3. Hej, héééj, domečky jsou néj! Do našeho mini bytu se sice vlezou jen ty malé, poličkové. Tak alespoň něco no .. až někdy budem ve větším (snad), přibyde i domečků :D

    OdpovědětVymazat
  4. nádherné domčeky! ten nad posteľou do môjho bytíku rozhodne nevpracem ale tie police na hrnčeky by boli do kuchyne super - vyzerali by štýlovo a boli vždy poruke.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mi to přijde jako dobrý nápad - navíc jde takový domeček podle mě docela snadno vyrobit přidáním "střechy" na nějakou klasickou poličku s přihrádkami...

      Vymazat
  5. Jsem zamilován do domečků doma! Už jsem po pár z nich koukal, no k nám do bytu si ještě žádný cestu nenašel..tak snad brzy =) (byl jich plný každý designový obchod v Bergenu..)

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  6. Moc nějaký potřebuju už od doby kdy jsem poprvé viděla fotky z Ant-house v Japonsku (http://www.archdaily.com/248310/ant-house-ma-style-architects) Ještě doporučuju domečkovou restauraci Fii Fun House cafe (http://www.dezeen.com/2015/02/20/fiii-fun-house-cafe-buenos-aires-iris-cantante-wooden-swing-seats/)

    OdpovědětVymazat