sobota 26. prosince 2015

Toaletka & já

Mňo. Svátky skoro za náma, tak přišel čas přiznat jeden takovej fail. Je tomu už dva roky, co jsem se rozhodla, že pro tenhle blog budu točit videa. Jenže - natočila jsem dvě, sestříhala půlku jednoho a nepublikovala ani jedno. A myslím, že už ani publikovat nebudu. Videa jsem si vymyslela ještě v době, kdy jsem chodila do školy, čili to vlastně nebyl úplně neproveditelný nápad, zato teď... Hrozně dlouho jsem tenhle článek odkládala (skoro rok, abych byla přesná), protože jsem si pořád říkala, že to ještě někdy dám dohromady. Ale občas je nutný přiznat si porážku - videa nebudou.

Nicméně s tímhle failem přichází taková jedna dost blbá situace, tzv. double fail - mám materiál na dva DIY články, ale pouze ve videopodobě, fotky žádný. Co teď s tím? No co asi, vyplodím pár odstavců deskriptivního textu a vy si to třeba nějak domyslíte. Takže k věci! Respektive k mojí toaletce...

Toaletka byla vždycky můj sen. A když mi kolegyně řekla, že má na půdě jednu po mamce a potřebuje se jí zbavit, velice radostně jsem ji směnila za sklenici nakládané mozzarely. Původně vypadala takto:


I přes podivnou barevnou úpravu a la dětský průjem se mi hrozně líbil jednoduchý tvar a drážky komody, které ovšem znemožňovaly jednoduché zbroušení - bylo tedy jasné, že toaletka dostane nový lak jen tak navrch. No a výběr barvy byl asi nejtěžší fáze celé proměny. Abyste rozuměli, já jsem váha a příliš mnoho možností mi tak nějak nedělá dobře. Obří vzorník barev v Bauhausu mě tím pádem málem přivedl k hysterii, až jsem tuto situaci vyřešila šáhnutím do regálu a zakoupením předmíchaného kelímku v jedné asi ze tří modrých odstínů. Ačkoliv jsem si pak říkala, jestli jsem se náhodou s tou modrou nezbláznila, musím říct, že to byl dobrej nápad, faktžejo.

Po důkladném omytí, začištění a odstranění starých úchytek jsem toaletku natřela dvěma vrstvami lesklého Balakrylu. Chytalo to fakt dobře a povrch je krásně hladký.


Malované porcelánové úchytky mám z Tigeru - jedna stojí kolem kila, takže pokud jich nepotřebujete milión, není to zas až taková investice. S původníma úchytkama jsem se dost zapotila - měly stržené závity, takže jsem na ně musela vzít pilku na železo (to si teď jako stěžuju).


No a takhle to tedy dopadlo. Toaletka je fakt super holčicí kus nábytku, který pohodlně pojme všechny moje kosmetické a hygienické potřeby a i sbírku laků na nehty, který vůbec nepoužívám. Celá toaletka mě bez mozzarel a sušených rajčat stála asi pětikilo. A tomu říkám sakra dobrej dýl!




Máte doma toaletku? Nebo byste chtěli?

Sice s křížkem po funuse, ale za tuhle toaletku vděčím Verči a za to, že ji mám doma, zase Jiřímu. Děkuji moc <3

Krásný zbytek volna

post signature

22 komentářů:

  1. Super úlovek a především jeho proměna. Modrá je dobrá! Toaletku doma nemám, i když jsem mohla mít, když se má babička stěhovala do menšího. Muž mi ji však rozmluvil a já toho dodnes lituji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda, ale třeba jí ještě jednou mít budeš... Já když občas vlezu do bazaru, tak mám pocit, že ty toaletky potřebuju nejmíň tři :))

      Vymazat
  2. Parádní proměna Aňo, skvěle prokoukla a stala se z ní pěkná designovka :) I úchytky jsou boží! Takové proměny miluju, já mám třeba recy skřínku se zrcadlem do chodby-psala jsem někdy článek.. A slouží skvěle, původně měla taky podobný "průjmový" odstín :-D
    Jinak toaletku mám v ložnici a nemůžu si ji vynachválit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že je to boží kus nábytku do ložnice?! Děkuju, jsem s ní moc spokojená a jsem ráda, že ji mám :)

      Vymazat
  3. Tak to je naprosto super. Nedávno jsem byla na jedné úžasné půdě alá "Tajemství proutěného košíku" - tam by se vybíralo jedna báseň!

    Na podobné úchytky koukám už hrozně dlouho, ale zatím nemám, kam bych je vrtla, tak snad někdy v budoucnu.

    Karolína

    http://rannicervanky.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám svoje úchytky skoro všude, kde nějaké úchytky jsou - na prádelníku, na nočních stolcích z ikei, na kredenci v kuchyni... Myslím, že jdou ale použít i do hmoždinek jako háčky do zdi, tož to jen taký tip :)

      Vymazat
  4. Paráda! Nějakej podobnej kousek by se mi taky moc hodil, já bych po hysterické etudě (taky váha, ahoj!) pravděpodobně skončila u žlutý .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D ahoj :D Myslím, že se dají sehnat poměrně dobře jak v bazarech, tak na aukru - já měla štěstí, že jsem se přichomýtla tady k této, která byla prakticky zadáčo...

      Vymazat
  5. Výsledek je naprosto skvělý. Miluju starý nábytek a ještě víc jeho proměny. Toaletku nemám (v 1+kk je to boj) ale ráda bych měla. Tak až s větším bytem. Natírání 3x zdar ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na starý nábytek nedám dopustit, nového nemám skoro nic!:)

      Vymazat
  6. Anče, tak ta je famózní!
    Toaletku nemám, momentálně ani není, kam bych ji dala, ale kdyby bylo, rozhodně bych ji chtěla. Už kvůli sbírce laků se stejným využitím :))).
    Jsi vtipná, mimochodem... A víš co? Já ty vlogy stejně nemám ráda. Přijdou mi úchylný. Už jsem asi stará a dávám přednost psanému textu :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heheh, tak to dík! Pro mě byly jedním z podnětů, jak jsem se k blogu vůbec dostala, americký DIY youtuberky, tak jsem do té fáze vždycky chtěla dojít... Ale nějak jsem to zkrátka prošvihla :)

      Vymazat
  7. No páni. Moc se mi líbí, jak šikovně je stavěná. Moc dobře totiž vím, jaké to je naklánět se přes celý stůl k zrcadlu když se chci vidět opravdu zblízka. Je vidět, že se máme ještě co učit od starých dobrých truhlářů. Svojí toaletku miluju, ale když teď vidím tu tvou, klidně bych i měnila (ale pšt před Kubou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele tak já ti řeknu tajemství - já se líčím (když se jednou za uherskej rok líčim) stejně u malýho zrcadla :)) Sem spíš koukám, co jsem si to zas voblikla za hadr :))

      Vymazat
  8. To je tak moc krásné!! Strašně obdivuji když toto někdo zvládne. A ty úchytky jsou božský.

    OdpovědětVymazat
  9. Nádhera !!!!! Super barvička .... moc povedený výměnný obchod i renovace .... Marki

    OdpovědětVymazat
  10. Nádhera !!!!! Super barvička .... moc povedený výměnný obchod i renovace .... Marki

    OdpovědětVymazat