pondělí 14. prosince 2015

DIY Papírové ozdoby podle Láskomin Denisy Bartošové

Vánoce se blíží, já budu mít letos opravdickej velkej stromek (jupí!), a tak na něj taky potřebuju patřičné množství ozdob, že ano. Něco mám posbírané po babičce, něco z povánočních slev z brněnskýho Vágnera, ale tak jsem si říkala, že ještě něco by to chtělo. 

Nedávno se mi dostala do ruk relativně nová krásná knížka Láskominy Denisy Bartošové (která je mimochodem fakt dobrej tip na dárek pro nějaké tvořivé duše), ve které jsem mimo jiné objevila návod na papírové rozevírací ozdobičky. A protože já ručně vyráběné papírové objekty fakt ráda (jak se ostatně můžete přesvědčit v záložce DIY tu na blogu), hned jsem si naplánovala, že je sesmolim. A jelikož jsem dneska v rámci home office strávila den doma u rodičů ve společnosti kocoura Fandy, sestry s chřipkou a mého šicího stroje, rovnou jsem se na to takhle navečír vrhla. 

(Jsou to ty nejmenší bílý, kdyby to nebylo jasný)


Knížka, ve které jsem návod našla, vypadá takto:


A stejně krásně vypadá i uvnitř, i když to teda rozhodně není nic pro minimalisty


Na tenhle projekt budete potřebovat:

  • tužku
  • papír
  • nůžky
  • šicí stroj a nitě

Šablona k ozdobám se dá stáhnout tady, nicméně já nemám tiskárnu, takže jsem si jí nakreslila od ruky. Stačilo mi na několikrát přeložit papír jako při vystřihování vloček nebo srdíček v první třídě, nakreslit půlku a všechno to vystřihnout.



Na každou ozdobu jsem podle návodu použila 8 vrstev papíru, které jsem na stroji sešila. Snažila jsem se na konci nechat dostatečně dlouhý kousek niti, za který se ozdoba bude věšet. Určitě by to šlo i ručně, ale to se mi teda fakt nechtělo - jenom jsem si představila, kolikrát bych se tak bodla, a hned mi bylo jasný, že na to nemám.


Mimochodem - ten papír s ďourama vypadá taky dost dobře, určitě by s ním šlo též něco vymyslet!

No a pak jsem svoji omotanou haluzku ověšenou všema mýma papírovýma výtvorama hodila do vánočního módu.


Tak krásný jako v knížce je nemám, ale to vem čert, já su happy a těším se na stromeček!


Krásný večer vinšuju
post signature

P.S. jelikož poslední dobou nemám na blog tolik času, kolik by se mi líbilo, rozhodla jsem se založit blogu instagram, kam bych teoreticky mohla přispívat pravidelněji, jak sem. Jak už jsem kdysi psala, nehodlám dávat na blog každej smrk jenom proto, aby tu něco bylo. Ze strany druhé ale ani nechci upadnout v temné zapomnění - a todle by třeba mohlo pomoct, cha. Zatím tam nic moc není, ale tak kdyby vás to zajímalo, najdete mě jako petite.anka. Ale bacha - jinej soukromej instáč nemám, takže se tam občas může objevit i něco ze života, což teda sama sebe překvapuju, že dělám, protože doteď jsem ze soukromí tady na blogu nepustila skoro nic. Asi stárnu či co, nebo blbnu, těžko říct. Mňau

Žádné komentáře:

Okomentovat