čtvrtek 26. listopadu 2015

10 tipů na přicházející advent

Absolutně nechápu, jak je to možný, protože ještě tudle jsem se vařila v kanclu, ale o víkendu je tu první adventní neděle! A to samozřejmě vyžaduje nějaké ty přípravy. Než bych recyklovala témata článků z minulých let (třeba věnce nebo kalendáře), dala jsem dohromady deset tipů, pomocí kterých se hodlám do svátečního módu nastavovat já.

1. Už minimálně týden nemelu téměř nic jinýho, než že se hrozně těším na to, až budu péct (a jíst) perníčky. Udělám si svařenej džus nebo víno a budu je do sebe ládovat s takovým šťastně přiblbým výrazem, že to jste ještě neviděli!

Tyhle perníčky jsou ale spešl hlavně svojí konstrukcí - ani nemusí být tak složitá, nicméně ten důleček na hrnek považuji za naprosto zásadní záležitost této zimy.

zdroj

2. Bod číslo dva - adventní box pro minimalisty. Mám ho taky a dost ho miluju - během chvilky z něj totiž bez složitého aranžování udělám poměrně sofistikovanej adventní "věnec".


zdroj
3. Punč, svařák, svařenej džus... to je přesně to, čím budu zapíjet ty perníčky. Takhle nádoba z Nordic Day by se na to dost hodila, i když je spíš na studený. Ježiš já se tak těším!

zdroj
4. Dále považuji za naprosto nezbytné pořídit si nějaký vánoční světýlka. Klasika je umístit je na okno nebo pověsit na první přívětivý kout v domě, mně ale baví světýlka v nádobách.

zdroj
5. Adventní kalendář nesmí chybět v rodinách s děckama, proč ale neudělat radost sobě nebo svým blízkým, i když je vám třeba osmdesát? Každej den jedno kokinko, no to je něco na mě, ha

zdroj
6. Možností a variant adventních věnců je asi miliarda. Proč brát věnec doslova a s čímsi se motat? Stačí tácek a kliďo jarní kytky, dyť stejně s tím globálním oteplováním nám tak přespříští rok budou na Vánoce kvést sněženky. Tady si ale všimněte i té svíčky vzadu - má na sobě číslíčka od jedné do dvaceti čtyř a je tak vlastně originálním adventním kalendářem pro pyromany. 

zdroj
7. Nějak si vyzdobit stůl je podle mě o adventu nutnost. Pokud máte třeba malý stůl (nebo pravidelně opravdu hodně jídla), dobrá varianta je zavěsit dekorace a světýlka nad něj.

zdroj
8. Mně se kupříkladu opravdu hodně nad stolem líbí svícny. Dají se různě dozdobit a podle mě vypadají fakt úžasně svátečně.

zdroj
9. Dost taky koketuju s myšlenkou vyrobit si takový malý vánoční terárko. I můj tyranosaur by si zasloužil hodit do vánočního módu, né?

zdroj
10. A na závěr věc, kterou letos s nějakým nenabíhavým cukrovím provedu i kdyby prase na koze jezdilo. Tenhle krásný nápad Kitchenette s reliéfním válečkem jsem viděla v Marianne Bydlení a málem mi nadšením vypadlo voko.

zdroj
Letos jsem to stihla dokonce i před nedělí, ať máte (no hlavně ať já mám, že) dostatek času na přípravy a realizace. Co na letošní advent plánujete vy? Papa
post signature

6 komentářů:

  1. Ten reliéfní váleček je úžasnej, slintala jsem nad ním taky. Koupila jsem si v Kitchenette aspoň směs na perníčky a chystám se na pečení perníků, hned jak dorazí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se na ty perníčky tak děsně těším, že to snad ani není možný :))

      Vymazat
  2. krasny příspěvek! ty Vanoce jsou fakt bozi...:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Není potřeba žádný váleček, stačí obyčejným přežehlit hrubší záclonu nebo krajku :)

    OdpovědětVymazat