neděle 9. srpna 2015

Jak to u mě visí & SOUTĚŽ s posters.cz

Dneska vám chci ukázat zase něco málo ode mne z pokoje, konkrétně čtecí koutek a domácí galerii, kterou se mi konečně po dost dlouhé době podařilo nainstalovat. A jako bonus si dáme i soutěž s eshopem www.posters.cz, za odměnu, že jsme se ještě neupekli! To ale budete muset číst až do konce :)


Tak začnem z rohu. Křesílko určitě znáte, bylo součástí mého loňského Ikea projektu na Designblok, ale článek o tom, jak jsem ho čalounila, jsem já ostuda doteď nebyla schopná udělat. Hrůza. Ale furt je v plánu! Hehe.

Fotku na stěně mám moc ráda, byl to dárek autorky i s věnováním a fotka si tak zasloužila svou vlastní zeď. Prostor nad křeslem je prázdný a zatím tak i zůstane, ale uvidíme, třeba to přehodnotím. No a o tripod lampě toužím už asi tisíc let, taky jsem o nich kdysi psala tady, takže vlastně žádný velký překvapení...


Moje "galerie" je přímo naproti postele, když se mi tedy zrovna zadaří probudit se na zádech, je po ránu to první, co uvidím. A to vůbec nejni špatný! Oblíbené obrázky, tisk od Lenky, další z etsy a pak největší plakát od finské Hanny Konoly jsem tak vyhodnotila jako vzájemně ladící mixturu, která se mi bude na zdi hezky vyjímat dohromady.

Pokud se chystáte na instalaci takovéto domácí galerie, mám pár tipů, který mi dost ulehčily práci. Jako první jsem udělala to, že jsem si obrázky vyskládala na podlahu, a šontala s nima do té doby, než mi z toho vylezla finální a ideální konstelace. Tu jsem si pak změřila metrem, abych věděla, jak bude celé to veledílo vysoké, a kde mám vůbec začít. Vyšlo to až u stropu. Měla jsem z toho obavy, ale vůbec nevim proč, protože je to super!

Následně jsem začla od nejvyššího obrázku. Pomáhala jsem si vodováhou a masking tape, kterou jsem nalepila tam, kde bych si představovala horní hranu...a to jsem následně zkontrolovala z odstupu, jestli jako fakt jó. Od toho prvního pověšeného jsem se pak orientovala dál.


Prádelníček jsem splašila na aukru a je sice malinký, ale dost ho miluju! Akorát sem přebrousila a natřela desku a jinak byl hned ready.



Co se týče mých dalších zdí, nemám ještě úplně jasno. Nicméně jsem si vždycky dost přála nějakej fakt dobrej filmovej plakát, tak jsem tak jako sondovala co z toho, načež se mi ozval eshop http://www.posters.cz/, jestli něco nepodniknem, čímž mi značně kápl do noty. Jejich nabídka filmových plakátů mě totiž poměrně dost baví a kupříkladu původní plakáty Hvězdnejch Válek jsou něco, nad čím pošilhávám už asi miliardu let. Hele:


Ale marveláckej Iron Man by mi teda taky nevadil (sice trochu guilty pleasure, ale co jako? Je vtipnej, no!)


Pak jsem taky zauvažovala nad něčím něžnějším, ale to ve výsledku asi neprojde, protože mám radši knížku s blbým koncem, jak film s dobrým. Ale Audrey je zkrátka Audrey...

obrázky via posters.cz

Zarámovaný plakát je hrozně fajn věc. Stojí to relativně málo peněz, dobře to vypadá a jde to snadno obměňovat. Sama mám v záloze už jeden velkej rám na něco příštího. No a abyste z toho taky jednou něco měli, mám tu pro vás tu slíbenou soutěž!

Nákup v hodnotě 500 korun na eshopu http://www.posters.cz/, který má ovšem nejenom plakáty, ale i obrazy, fototapety, cedule a spoustu dalších věcí, vyhraje ten, kdo mi tu do příštího pondělka 17.8. nechá v komentářích odpověď na soutěžní otázku "Kolik plakátů si musíte na www.posters.cz koupit, abyste dostali jeden zdarma?!". (Odpověď hledejte na jejich stránkách....) K tomu přidejte kontakt a ideálně lajk mému facebooku a já pak někoho vylosuju. Co vy na to? Dobrej dýl, no ni?

Tak mi dejte vědět, jak to máte s plakátama vy a co vám doma všecko visí! Krásný zbytek nedělního večera

post signature

21 komentářů:

  1. Jasný jako facka , 3 + pak 1 zdarma :) Já mám nad postelí plakát z IKEA ,na kterém je bílá holubice a kolem všude napsáno " give peace and chance " :) ,ale už se jukám po dalších , protože mám hned naproti holou stěnu a tu přeci nesmím nechat bez povšimnutí ! - l.jelinkova2@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Moje galerie už je skoro hotová, akorát já jsem ji tak nevyměřovala a nijak jsem to neladila (jsem netrpělivá, víme), ale zatím to kupodivu vypadá dobře :). Miluju jí a všechny obrázky do jednoho jsou moje srdcovky a mají svůj příběh.
    Odpověď je 3+1 zdarma a moc ráda bych nějaký filmový plakát měla.
    A zrovna v týdnu si jdu do rámařství pro zarámovaný extra kousek o velikosti A0 a mám z toho druhý Vánoce :).
    jinochova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrej dýl! Tu pětistovku bych tam uměla využít. Odpověď je tři plakáty. V.Belikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. - tak, tak. trojka je ono cislo!
    a tvuj cteci koutek je k zulibaani ♥
    marketa-gorcikova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Tri. Krasna kompozice. Ja mam nachystane ramy, ale nejsem schopna obrazky sladit na zdi. Takze diky za tip. Zkusim to od podlahy 😉.
    mirka.matuskova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Odpověď je tři a tvůj čtecí koutek je inspirativní. Monika
    malkmon@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Samo, že tři. Já chci plakát! Zatím mám na zdi jen sovu od myyny. Facebook nevedu.
    Bohdana bohdinka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. takze za tri zakoupene poustry jeden gratis.... ja zatím zadny nemam, takze "nutne fakt naky potrebuju, mno":-) Na zdech mame original fotky a obrazy od kamaradu, ale brzy budeme zarizovat dům, tak se nejakej rozhodne sikne!!! Diky předem, jupi, tesim se!!! Veronika. verahruska@email.cz

    OdpovědětVymazat
  9. tři kousky. vybrala bych. i víc.)) marketa.botankova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Máš to pěkně vymyšlený :) Já mám nad psacím stolem obrázky z dětství v rámech Ikea, ale plánuji uptide na filmový plakát (u mě vítězí batman) či něco z botaniky (jako nemůžu si vybrat na tom etsy) nebo super cool terč ;) nebo asi všechno dohromady :-)
    A musím koupit 3, abych měla 4 :D petabr2@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  11. <3 <3 <3 Plakat zdarma dostanu na posters.cz ke trem zakoupenym:) U nas mame pro plakaty pripravene cerstve zrekonstruovane zdi, takze moznosti pro realizovani se jsou opravdu siroke, pri moji nerozhodnosti mozna az prilis;) Krom plakatu laskuju stejne jako Peta i s botanikou, tam velmi "dumyslne" pomyslim na diy velkotisk
    Monika K, monduelle(@)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. taky teda tipuju tři a moje plakátová sbírka je zatím velmi skromná ze všech nejoblíbenější plakát s dívkou se šálkem na hlavě, od autorky Myyny, mám nad pracovním koutem nad lampičkou, vedle žlutý ananas, ten pohled mě snad nikdy neomrzí...ale dokážu mám v hlavě spousty dalších plakátů, na které by se mi koukalo minimálně stejně dobře...kamila.maroszova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. steny mojej novej izby zatiaľ zdobia moje práce, kresby s prírodným uhlíkom, vyšívaný obraz Fridy Kahlo, reprodukcia obrazu La Desserte od Matissa, rôzne grafiky od umelcov, kresba Simon's cat od priateľa, pre mňa najkrajší darček pretože sa veľmi snažil :), staré rámy, staručký tanier s modrotlačou a moja obľúbená vyšívaná reprodukcia na ktorej som sa poriadne namakala a je ním portrét francúzskeho maliara Henri Matisse od Andre Deraina ... plagát zatiaľ nevlastním žiadny ale ak by som si mala vybrať bol by úplne jednoduchý alebo naopak vybrala by som si reprodukciu slávneho diela. Ale kedže som človek nerozhodný radšej by som si kúpila obidva :) v mojej izbe zatiaľ prevláda folk ale chcelo by to čoskoro zmenu
    http://www.sashe.sk/mixsha/journal/letne-paradenie-pribytkov-na-ludovu-notu-vysivane-vtaciky
    http://www.sashe.sk/mixsha/journal/letne-paradenie-pribytkov-cicmansky-vzor
    odpoveď na súťažnú otázku je 3 + 1 zdarma
    a ďakujem za nápad s filmovým plagátom, už len vymyslieť ktorý zo STAR WARS vybrať priateľovi
    michaela.miskasykorova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš to úplně překrásný, tvou trpělivost a odhodlání bych chtěla mít!

      Vymazat
  14. Za tři koupený plakáty je jeden zdarma. :) A musím říct, že kdybych vyhrála, tak ke mně míří přesně tenhle Iron Man. Žádná guilty pleasure, já jsem hrdá na to, že ho miluju. Pokud nevyhraju, budu si ho konečně muset koupit... :D
    A můj mail je missarvari@gmail.com ;)

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj, iba stena v obývačke je vyzdobená karikatúrou mňa a manžela :) a tiež portrétom detí v uhlíku.Ten sme si priviezli zopár rokov nazad z Chorvátska....no a v neposlednom rade tu visia aj kresby od mojich detí....vygooooglila som,že po objednaní troch kusov získa zákazník štvrtý kus gratis....
    Ja som "skromná"a stačil by mi aj jeden vyhratý plagát .... ;)
    Lulu
    janickova.lulu@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. jeden navíc je už za tří plakáty a já už mám i vybráno a nad postelí tak prázdno! :)
    arith@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Odpoved je cislo 3! Super kompozice :)

    OdpovědětVymazat
  18. Je to 3+1. A soutěž je teda parádní. Zrovna jsem ze zdi servala všechny plakáty, protože jenom připláclý takovou tou žvejkačkou na zdi už mě nebaví, navíc se to pořád odlepuje a prostě to nevypadá dobře. Mám v plánu právě nakoupit nějaký nový pěkný plakáty a dát to aspoň do klipů nebo do nějakých pěkných rámečků. Tvoje zeď vypadá parádně! :)

    helenahrusova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Nad postelí máme Moon Poster od OMM Design a naproti posteli obrázky od dětí a plakáty od finské výtvarnice(http://nana-nanainen.blogspot.cz/).
    Moc se mi líbí úzké černé rámečky na tvých obrazech. Můžu se zeptat, kde necháváš rámovat?
    Děkuju.

    Odpověď je 3.
    una.jananovakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ó, díky za tip, prozkoumám! Jinak ten největší rám a pak ten úplně dole jsou normálně z Ikei, profi rámovaný je zrovna ten zbytek :)

      Vymazat