pátek 14. srpna 2015

Arro Home - v té Austrálii je asi něco ve vzduchu

...jinak si to vysvětlit nedokážu. Na Arro Home mě upozornila Lenka chvíli po tom, co jsem sem dávala článek o Adairs. A tak nějak vidím styčné body. Vidíte je taky?

Mě to prostě hrozně baví totok. Je to sice tak nějak skandinávsky dopilované do detailu, ale je to všecko tak božsky barevné! A geometrické! Aussie styl zkrátka jede a né že né

Úplně nevím, co za texty tady mám psát, protože jakmile mě něco fakt nadchne, napadají mě akorát citoslovce typu "uiiiiii" a "uaaaaa". Každopádně by to teda chtělo aspoň zmínit, že Arro Home je značka z Melbourne, která nabízí doplňky jako povlečení, polštářky, kuchyňský textil, keramiku a koberečky. Prejže kašlou na trendy, ale nechávají se unést svou vlastní fantazií. Tak si myslím, že jim to i vcelku jde.



Polštářky s bambulkama. Tisky, ze kterých i Marimekko musí blednou závistí. Čím to je? Ozonová díra? Kulturní izolace? Příliš mnoho pouště?



Pomoc



Ten KOBEREC ( a polštář a vůbec všechno)



Jestli je vám někomu povědomá tahle ložnice, tak máte recht. Patří kreativnímu řediteli Arro Home a on na ní asi sem tam demonstruje jejich nabídku. Takže se objevila například už v mém článku o kelimech...




Tak tady už na mě jde mírná hysterie (já to všechno strašně NUTNĚ potřebuju!!!)




A zase ta ložnice


Kdo se mnou pojede do Austrálie na nákupy? Obrázky Arro Home
Hezký víkend
post signature

1 komentář: