úterý 26. května 2015

Rychlý sendvič s avokádem

Dneska to bude takový hodně jednoduchý post, ale o todle se prostě musím podělit, protože mám nutkání. A od čeho ten blog taky mám, žejo!? Tudle jsem si udělala sendvič a la co dům dal - a kombinace se mi zadařila natolik, že jsem ji dneska už poněkolikáté zreprodukovala.

Na sendvič potřebujete jen několik málo ingrediencí:

- dobrou, ideálně nějakou celozrnnou bagetu
- dijonskou hořčici
- trochu másla
- plátek slaniny
- vajco
- půlku zralého avokáda
- rajčátka
- sůl a pepř

No a je to jednoduché. Rozkrojím housku, jednu půlku namažu máslem a druhou hořčicí, přidám nakrájené avokádo a rajčátka. která si i posolím a popepřím. Následně na pánvičce udělám jedno volský voko, osmahnu si plátek slaninky... a pak už si jen pošušňávám!

Je to trochu těžší sendvič, za mě úplně ideální po náročném sportovním výkonu spolu se sklinkou piva.


Úplně nejlepčí je zcela nekultivovaně do toho hryznout a následně si oblíznout prsty od žloutku a od hořčice...

Jaká je vaše oblíbená rychlovková večeře?
post signature

3 komentáře:

  1. turboeasy :D
    já většinou nahromadím co dům dá na jeden talíř a pak to tak postupně zobu, i když bych to mohla servírovat elegantněji třeba ve formě sendviče. ale to já neumím jíst, jsem hrozný prase :D
    a teď mám hlad!

    OdpovědětVymazat
  2. Tyhle náhodný kombinace jsou nejlepší. A vypadá to fakt dobře a navzdory realitě hodně promyšleně.) Já přemýšlím, co podobnýho náhodnýho se mi takhle povedlo...a nějak nevím.) Ale teď jsem u kamarádky jedla rejži s omáčkou z cukety a červený čočky a kombinace mě překvapila, ale bylo to moc dobrý.

    OdpovědětVymazat
  3. Oh wow, božské! Avokádo rulez! Já šópnu do tróby nové brambory na měsíčky s rozmarýnem, česnekem a solí, a potom valím s balkánským sýrem, výhoda je, že se to celý peče samo.

    OdpovědětVymazat