úterý 3. února 2015

Lovkyně pokladů - brněnská starožitnictví IV.

Snažit se po bazarech ulovit nějaký nosný kus nábytku by bylo daleko méně komplikované, kdyby člověk nekončil v práci v pět, což je shodou okolností zavírací doba většiny obchodů tohoto typu. Dneska jsem přeci jenom ale jeden stihla poměrně důkladně prozkoumat ( mají do šesti) a to zrovna takový, který se momentálně vyhoupl na první příčku v mém top nevimkolik. Tenhle bazar se nachází na Křenové 61 a mají tam leccos - klasickou směsku skleniček, obrázků a nejrůznějších serepetiček zde doplňuje výborná nabídka starožitného nábytku. Viděla jsem několik opravdu překrásných kousků, které navíc nebyly tak šíleně předražené, jako třeba na aukru, kde většina prodávajících dospěla k závěru, že rozpadlá komoda z půdy se nutně rovná skvostu za desetitisíce.


Jo no tak jak sami vidíte, fotky z mýho mobilu nejsou úplně to pravý ořechový, takže jsem si nadále vypůjčila obrázky z internetu odsud. Nejsou sice aktuální, ale zcela přesně vystihujou podstatu tamější nabídky.


Šuplkostn stále hledám, ale kdybych potřebovala kredenc, momentálně už vlastním tak tři. Taky minimálně dvě toaletky a pět zrcadel.







Pokud rádi lovíte poklady a tenhle brněnský bazar ještě neznáte, rozhodně doporučuju mrknout. Jak jsem už vysondovala, za dvě kila vám zajistí i rozvoz domů. Dobrý, ne? Starožitnostem třikrát nazdar! Více infa a obrázky tady.
post signature

9 komentářů:

  1. wau to by som sa vybláznila! musim kuknuť keď pôjdem do Brna :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tiez rada lovim v starinarstvach

    OdpovědětVymazat
  3. Anicko-nechces udelat podobny clanek z Prahy:-)? Tady kamkoliv jdu, tak se mi to zda hrozne predrazeny. Driv to bylo zrejme kvuli turistum a ted je retro zpatky, takze pak kredenc stoji 10000 a podobne:-((

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Toho se musí ujmout někdo místní, obávám se :( Ale je to tak, jak se to dostalo do módy, naráz i polorozpadlá skříňka stojí milijón, děsný!

      Vymazat
  4. Aaaach, starožitnictví, mohla bych tam chodit hodiny a vždycky mi padne zrak na něco, čeho jsem si předtím nevšimla. Ale na takové kousky nábytku jako máš na fotkách jsem teda ještě v žádném nenarazila...asi budu muset kouknout, renovace nábytku mě totiž hrozně baví :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na renovaci jich tam bylo dost, jenže já na to zrovna bohužel nemám vůbec čas, potřebuju něco k okamžitýmu použití. Kdybych čas měla, tak tam je to pro renovátory fakt ráj! :)

      Vymazat
  5. a propos...neví někdo o nějakém nej starožitnictví v ostravě, lub na severní moravě? zatím jsem nenašla ale ráda bych ...našla:)

    OdpovědětVymazat
  6. ..a safra...kulaté konferenční a odkládací stolky... moje smrt :) nejvícnejužitečnější kousky nábytku ;)

    OdpovědětVymazat
  7. přesně v tomhle bazaru jsem si koupila čupr-trupr zelenou židličku místo nočního stolku do jednoho bývalého podnájmu :) za 50 korun! a vezla jsem si ji pyšně šalinou :D tehdy ještě třináctkou..

    OdpovědětVymazat