středa 31. prosince 2014

PF 2015

Tak. Další rok se chýlí ke konci, což mimo jiné znamená, že tenhle blog slaví druhé narozeniny! Hurá! 

Rok 2014 byl pro mě opravdu nabitý událostmi. Napsala jsem diplomku, dokončila školu, odjela na kurz interiérového designu v Londýně, následně se tak trochu zúčastnila letošního Designbloku, začala chodit do opravdické dospělácké práce...a dneska jsem šroubovala nohy k posteli v mém novém podnájmu. U toho všeho jsem potkala spoustu skvělých lidí, užila si poměrně dost bžundy a přitom všem navíc vyprodukovala něco kolem devadesáti článků na blog, ha.

A tak vám všem moc děkuji, že ty moje výplody čtete a že vás baví - tenhle blog se letos stal poměrně určující součástí mého života, které vděčím za mnohé. Faktžejo - díky moc!

Takže šťastný Nový a celý rok 2015 vinšuju!

Holašovice, jaro 2014
post signature

4 komentáře: