úterý 25. března 2014

Kodaň, město zaslíbené?

Dánsky sice pořád neumím (a překladač taky nijak zvlášť, abychom k sobě byli upřímní), ale od té doby, co jsem sem dávala ten jeden krásný byt z Kodaně, neustále šmejdím po dánských internetových stránkách. A i přes značnou jazykovou bariéru jsem toho spoustu našla! Blbý je, že si úplně nejsem schopná vybrat, co vám jako ukázat dřív. Tak jsem prostě vzala dva byty (zase Kodaň), který mi přišly docela podobný a tedy i podobně dobrý. A pokud nebudete mít nic proti, tak jednou za čas zase zašmejdím a dám sem.

Oba byty jsou mi sympatické svou podobnou barevnou škálou - bílá a černá jako základ a k tomu několik akcentujících barev zejména na doplňcích. Tenhle mix dává dohromady vzdušný celek, střihlý trochu skandinávským stylem a trochu industriálním. Mňam.

Byt číslo jedna:
(ten svícen!!!!)









A byt číslo 2:
Asi nutně potřebuju modrý dveře.








Že v obou bytech bydlí nějací turbo kreativní jedinci asi netřeba dodávat. Fotky jsou odsud a odsud.
Nashlé

post signature

8 komentářů:

  1. Za mě rozhodně byt číslo 2, ach ta kuchyň! A ten balkónek. Jéje, to by se bydlelo. No, nic, rychle zpět do reality, přeji pěkný den! ;-) bára.kára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za mě oba dohromady, to by se bydlelo! :D Pěkný den i tobě;)

      Vymazat
  2. Za me taky byt cislo 2! Nicmene v podobnem bytu jako je 1 jsme bydleli pred rokem. Ale tam je vsude krasne.
    Pokud by jsi jela, urcite doporucuji vynechat hotely, ale ubytovat se primo u mistnich jako jsme to udelali my.
    Jela bych hned:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to jste se ubytovali přes couchsurfing?

      Vymazat
    2. Ani, pres sit Wimdu.... A priste jedine tak! Je skvele bydlet s mistnimi a pritom mit sve soukromi. Neco jako byt vazenym hostem:-)

      Vymazat
  3. Krásné! Taky hlasuju za 2jku. A ten žebřík jako držák na kytky je super nápad.
    To mi navíc připomíná, že jsme kamarádce nedávno vyrobili podobně modré zatahovací dveře (říkali jsme jim "džínové") a stále nám neposlala slibované fotky :o) Ale až pošle, dám je určitě na kuk k nám na blog;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já hlasuju pro jedničku, ať trochu snížím poměr :D

      Vymazat