sobota 6. července 2013

Renovace komody a sleva na washi pásky!!!

Volejt sláva a tři dny se radujte, po delší době se mi konečně podařilo dokončit projekt, který jsem plánovala snad už leta. A to sice renovaci komody! A kdo se pročte až nakonec, možná z toho i něco vytěží!  Cha. Před pár lety jsem si koupila v Ikei komodu Hemnes. Tenkrát stála hodně, teď už jen doprodávají zásoby, takže stojí dva a půl tisíce. Haha, to je tak dycky, no co už.

HEMNES Komoda se 3 zásuvkami IKEA Zvlášť hluboké zásuvky nabízejí spoustu úložného prostoru. Hladce výsuvné zásuvky se zarážkou.
http://www.ikea.com/cz/cs/catalog/products/20067829/
Komodu mám moc ráda, je ideálně velká a hezká, ale má, respektive měla, jednu takovou chybku. Nikdo mi neřek, že je to jenom prádelníček na hedvábný prádlo o nosnosti nula nula nic. Cedulky na šuplících naopak hlásaly celých dvacet kilo! Jahaha, na to já. Ale mohlo mi to dojít - přeci jen, dno z pětimilimetrové překližky (a to když to přeženu) prostě nemohlo unést štosy mejch lejster a Marianne Bydlení, které už radši skladuju v komíncích za dveřma. Jedno dno se propadlo úplně (jakože vypadlo a věci se vysypaly na zem), ta zbylá tak nějak skoro.

V nedávné době se mi konečně podařilo vrazit šuplíky k truhláři, který udělal dna nová. Pořádná centimetrová! Navíc je udělali tak krásně, že vůbec nejde poznat, že tam vlastně nepatří. 

Ale tím renovace neskončila, ba naopak, teď do toho konečně vstupuju já. V Itálii jsem si koupila jednu keramickou úchytku, na eshopu Bella Rose jsem pak pořídila dalších pět. Těhdle:



Záměrně jsem pořídila každou jinou - kdyby se náhodou jedna rozbila, nemusím vyšilovat, abych ji sehnala znova. Navíc se mi to tak prostě líbí, no:).

Ale ještě před úchytkama přišla na řadu jiná věc a to sice washi pásky. Ty prostě nemůžou chybět, že ano. Páska, kterou jsem použila, pochází z eshopu www.washi-tape.cz, který má asi nejlepší ceny ze všech. Tak jsem si říkala, jak je to možný, jestli to nejni třeba na úkor kvality - a nejni. Pásky jsou krásný a nemám, co bych jim vytkla. Když jsem začala olepovat hrany zásuvek na inkriminované komodě, radostí jsem si párkrát poskočila, jakou radost jsem z toho měla. A abyste si taky mohli poskočit, na konci článku najdete senzační skvělý a úžasný kód na 10% slevu v daném eshopu, který platí pro 20 nejrychlejších nákupčích! Jupí!

Pokud začnete olepovat, nezapomeňte si dané místo pořádně odmastit, ať vám páska drží. A pak hurá na věc.

 Kutululůůů


 Pásku jsem nalepila i z boku, abych se mohla kochat ze všech stran!


 No a na závěr přišly ty úchytky. Tohle je ta italská:


Úchytky stačilo odšroubovat a našroubovat nové, žádná velká věda. Jediné, co je trochu blbé, je to, že šrouby jsou delší než tloušťka čela zásuvky, trčí tedy trochu dovnitř zásuvky. Já mám v komodě věci, žádné prádlo, takže mi to nijak zvlášť nevadí, páč to nemá co zničit. I tak ale plánuju zkrácení šroubů pilkou na železo neb zkrátka zakoupení kratších. To byste se ale článku dočkali tak příští léto, jak se tak znám. 

Jinak fotit bílou komodu v rohu je dost náročný a málem mě z toho chytl psotník. Co málem, normálně mě chytl. A pak jsem si ukopla malíček na noze o odpadkovej koš a šla na oběd, což mě uklidnilo.To jen tak, abyste věděli, proč to třeba není vyfocený líp.




 Já ty cikcak proužky prostě žeru. Nadskakuju na židli, jen to vidím na obrázku!


A takhle moje skoronová komoda vypadá vcelku. Hurá!



Já mám teda ze svého výtvoru fakticky ohromnou radost. Pokaždé, když otevřu zásuvku, juknou na mě modré proužky a já si řikám, jakej jsem pašák.

A jako takovej letní dáreček jsme pro vás s ehopem washi-tape.cz připravili slevu, protože jsou tam děsně hodní a šikovní a tak vůbec a já jim za tohle moc děkuji! Takže jak už bylo řečeno, prvních dvacet z vás, kteří při nákupu zadají kód LaPetiteAnne, získá desetiprocentní slevu! Takže šup honem nakupovat, páč kdo dřív přijde, ten si bude moct dřív olepit všechno na co sáhne.

Krásný zbytek víkendu a washi páskám a DIY zdar!

Čau mňau
La Petite Anne

13 komentářů:

  1. vypadá to dost dobře :) Taková maličkost, co dokáže danou věc tak strašně změnit. Super nápad ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to úžasně. Přiznám se, že na tenhle kus nábytku už jsem celkem alergická, protože komodu fakt vidím všude, ale takhle vylepšená se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Iri! Ona ta alergie taky byla jeden z důvodů, proč byla třeba změna... jinak je totiž prima, klasický tvar a jednoduchá, hodně se toho do ní vejde...

      Vymazat
    2. Ahoj,muzu poprosit o rozmery vnitrku nejvetsiho supliku? Diky moc!!! Vylepsena je fakt super!!!

      Vymazat
    3. Výška 23 cm, šířka 85, hloubka 43 cm - všechno vnitřek šuplíku ;)

      Vymazat
    4. MOC MOC děkuji!!!!

      Vymazat
  3. Komoda je opravdu velice osobita a stylova! Moc se mi libi... Malicku mi je lito, snad uz je v poradku :) DIY 3x slava.

    OdpovědětVymazat
  4. V létě chci taky renovovat komodu, je z borovicového dřeva a za ta léta trochu ztmavla a kdovíkde se jí dostalo i pár pěkných škrábanců a ťukanců. Po přebroušení a nabarvení nebo nalakování budu asi taky přemýšlet o těchto bezva úchytkách :) www.themonica.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úchytky vřele doporučuju, pořád se na ně nemůžu vynadívat a to už je to skoro rok!

      Vymazat
    2. úchytky jsem si ted taky koupila v nanu nana, když mi pes ožral ty dřevěný...jsou trošku dražší, ale radost pohledět...krásná renovace :-)

      Vymazat