neděle 16. prosince 2018

Jak jsem dekorovala podzimní svatbu (ne tu moji)

Týden před Vánoci je to asi trochu offtopic, ale už delší dobu jsem vám chtěla ukázat nějaké fotky z toho, jak jsem si zase jednou hrála na dekoratérku. A to rovnou na svatbě!

Dekorování "cizí" svatby jsem se děsně bála, zadání bylo dost výzva. Jednalo se totiž o moravsko-francouzskou svatbu a jako barvy chtěli ženich s nevěstou trikolóru. Červená, bílá a modrá jsou totiž barvy, které spojují obě země. Rozhodně to teda není kombinace, se kterou bych předem počítala, ale nakonec to myslím klaplo a spokojená byla jak nevěsta, tak i já. Jinak jsem měla v podstatě úplně volnou ruku, nevěsta akorát měla k dispozici nějaká světýlka, která chtěla zužitkovat.

Protože ze své vlastní svatby vím, jak hrozně důležité jsou květiny (a jak často se opomíjí), jedním z prvních bodů programu bylo zapojit do procesu Dominiku Za Kapradím, která vytvořila veškerou květinovou výzdobu. Byli jsme i s nevěstou domluvení na aranžmánech na stoly a oltář, malé vázičky na bistro stolky a nějaký eukalyptus a pistácii na dozdobení. A pak samozřejmě i vazby pro nevěstu, maminky a podobně, ale to už šlo mimo mé pole působnosti.



Ačkoliv jsem na začátku zkoušela i klasické barvy trikolóry, to fakticky nešlo. Červenou a modrou jsem tedy ladila do tmavých odstínů, které šly krásně dohromady s barevným říjnovým podzimem. Vyráběla jsem několik látkových girland, banner se jmény, fotokoutek a nějaké drobné doplňky. Svícny, vázy a lucerny byly vypůjčené z Bella Rose. Do malých váziček dole na polici jsem před obřadem ještě přidala nějaké kvítka (na fotce jsou zatím v chladu) a do velkých váz se po obřadu odložily květiny svatebčanů. Mimochodem - na to se často zapomíná, ale kytice můžete normálně využít jako součást stylingu, protože po obřadu je stejně musíte dát někam do vázy. Rozhodně je lepší s tím předem počítat a pugét využít, než mít pak květiny někde odložené bokem.


Ženich s nevěstou měli svatební oznámení s motivem puzzle, aspoň takhle něžně jsem tento motiv zopakovala na jedné z dekorací.


Obřad proběhl v altánu, kde jsem udělala pozadí s jednoduchých záclon z Ikei, světýlek a látkové girlandy.



Stoly byly prostřeny bez talířů, ale s příbory a ubrousky. Ty byly bílé látkové a na nich na přeskáčku papírové tmavě modré a červené se snítkou eukalyptu. Na některé stoly jsem vyráběla jmenovky, jinde byl zasedací pořádek volný.



Jinak ta divná věc vpravo - to je prosím fotokoutek. Za hodně málo peněz a času hodně muziky, někdy na to asi dáme samostatný DIY.




Kromě látkových girland jsem využila i stuhy, ale látka natrhaná na proužky je jednak mnohem levnější a jednak mnohem měkčí a splývavější. Na něco jsou ale stuhy zase lepší (třeba když chcete omotat něco dlouhého), je fajn mít k dispozici obojí.



Tož tak.
Krásnou třetí adventní neděli vinšuju a svatbám zdar! Já vloni dostala prstýnek pod stromečkem a letos už jsem vdaná paní. Sou věci, co?
post signature

5 komentářů:

  1. Marcela - Nordic Passion19. prosince 2018 v 17:09

    Krása, krása, krasa!!! M.

    OdpovědětVymazat
  2. Musím říct, že se ti dekorace na svatbu opravdu skvěle povedly. Škoda, že jsem o tobě nevěděla dřív. Svatbu jsme totiž měli už před rokem ... Bylo to sice trošku skromnější, ale i tak jsme tam měli třeba fotokoutek, takže o zábavu bylo postaráno.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Vcelku i doufám, že si to dekorování ještě někdy zopakuju :))

      Vymazat