neděle 8. dubna 2018

Londýnský domov plný květeny

Duben je tady a s ním i čas ukázat zas nějaký pěkný interiér. Tento se rozporcovaný v několika článcích objevil před pár dny na Habitat blogu a značně potěšil moje oko. Pokud máte s jarem taky děsnou touhu po zeleným a nakupujete pokojový kytky ve velkým, pak určitě čtěte a koukejte dál, protože o zeleň tady rozhodně nebude nouze. V tomhle živém interiéru plném barev a kytek totiž bydlí paní z londýnského květinářství Geo Fleur, které bych označila za splněný sen všech milovníků urban džunglí. A její domov je tedy logicky džungle jak vyšitá!

Krásné syté barvy + zeleň = hyperventiluju a toužím se tam vsádlit na návštěvu


Ložnice je oproti zbytku interiéru jednodušší a barevně čistější. Pokud jste hodně busy a máte večer problém vypnout mozek, doporučila bych následovat tohoto příkladu. Ze strany druhé - naše ložnice byla dlouho taky nejminimalističtější v celým bytě, teď jsme ale na holé stěny rozvěsili spoustu nových obrázků a mně je tam najednou mnohem příjemněji. Vono když zhasnete, tak to stejně vyjde nastejno



Přiznám se vám bez mučení, že tu kytku, co vypadá že jí někdo vystříhal jak papírovou vločku, jsem v životě neviděla. Vy jo? A tu, co vypadá jak vlnkovej, prýmek taky ne.


Pokud máte hodně kytek, žádný další dekorace v podstatě nepotřebujete.





Tolik kytek v jedno bytě jsem snad ještě neviděla. Jenom ty obrázky ve mě ale vzbuzují natolik libé pocity, že kdybych neměla všechna světlá místa v bytě už obsazená, hned bych zatoužila po exkurzi do Bauhasu. (Kde sem mimochodem dneska stejně byla a ulovila jeden jedinej existující starček, který Jiří následně rozmáznul v kufru auta paklem vod. *sigh* Každopádně se teď evidentně naskladnilo hodně nových kytek, i eukalyptus jsme viděla! Tož tak)

Zde myslím stojí za zmínku i božská retro obývací stěna, která jde na ruku mému nedávnému článku o midcentury modern.


 Taky máte potěšený oko jak já? A co vy a džungle v bytě?

Originální články Ellie Stewart na blogu Habitat.

Krásný nedělní večer vinšuju

post signature

10 komentářů:

  1. Krásné, jak ty květiny prosperují. :-) Ale obecně mi přijde, že designeři si moc nelibují v kvetoucích pokojových rostlinách.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravda pravdoucí! A třeba architekti si nelibujou v kytkách vůbec, většinou nemaj doma skoro nic a na vlastní oči jsem byla svědkem toho, jak odtahovali při focení realizace všechny kytky do pryč.

      Vymazat
    2. Nebojte se, architektky si naopak v květinách libují :-) Petra

      Vymazat
  2. Ta retro stena je parádní.

    Zik zak kytku ma u sebe doma Lenka ze Zahrady na niti. Staci kouknout k ni na blog, jak se jmenuje. Je fakt vtipna.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak prej Cryptocereus anthonyanus :D Cikcak je teda lepčí :D

      Vymazat
  3. Dobrý den, taky miluji kytky a mám jich v bytě docela dost. Jedna moje známá nemá v bytě vůbec žádnou, jen jednu umělou, kytky nemá ráda, prý o ně neumí pečovat. To nechápu. Ale má pravdu, jednou jsem jí svěřila zalévání kytek o dovolené a dopadlo to katastrofálně, zalévala každý den, aniž by to kytička potřebovala a spousta kytek byla přelita.
    Jinak ten byt se mi moc líbí. Mějte se hezky a hezké jaro. Miluše.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím říct, že většinu kytek taky zabiju tím, že je přeliju... Tak se učím dávat méně lásky a docela to jde :)) Krásné jaro i vám Miluše!

      Vymazat
  4. Já jsem #džunglevbytě ztělesněním. Vlnkovej prymek má doma Lenka-zahradananiti, takže jsem viděla, ale dřív taky ne. Moc se mi líbí inspirace, co pro nás vybíráš a nejvíc se mi líbí tvé bydlení!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, děkuji moc Olívko, červenám se radostním se! <3

      Vymazat