neděle 23. dubna 2017

Neonové osvětlení bez neonu

Mám takovej pocit, že osvětlení je jedním z nejčastějších témat tohodle blogu. Světýlka všeho druhu mě přitahujou jak vosu bonbón, suď bůh proč. Kromě klasických lustrů a lamp se tak u nás doma  v běžném provozu momentálně nachází: svítící žárovkové písmeno, lightbox, fixní žárovkový řetěz v kuchyni, DIY nápis "pusinku" + samozřejmě nějaké led řetízky na sezónní dekorace a dva řetězy na stromek. Momentálně se poohlížím po vtipných neonových nápisech, které mě pravidelně dráždí svým četným internetovým výskytem. Protože se ve skutečnosti jedná o LED světla a ne jedovatej neon, není problém si do interiéru takové svítidlo umístit - a prázdných zdí máme díky mé vybíravosti doma stále dost.

1. Slovní hříčka, kaktus v geniálním květináči na nožičkách, kartell ghost chair a pastelová růžová - jo, to funguje.

zdroj
2. Z vlastní zkušenosti vím, že vyfotit něco svítícího není žádná sranda (viz. moje  DIY pusinku). Takže ačkoliv nemám tušení, co se tam píše, jsem nucena konstatovat, že to i tak vypadá dle mého názoru dost dobře.

zdroj
 3. Tady se rozšoupli a dobře udělali

zdroj
 4. All you need is love, neonový světlo a zelenou sedačku

zdroj

 5. Kromě nápisů je samozřejmě možno pořídit i jiné výjevy. Pelikána...

zdroj
6. .... nebo třeba kaktus. Neonová světýlka na stojánku co já vim vyrábí australská značka Sunny Life, která by měla být sehnatelná i v Evropě, páč jsem ji potkala v Londýně.

zdroj
7.
zdroj
8. V téhle fotce se mi toho líbí tolik, že mám chuť ji detailně rozebrat, ale ušetřím vás toho

zdroj
9. Srdíčko už jste mohli potkat v srdíčkovém článku, podobné svítidlo mají v případě zájmu na Nordic Day

zdroj
10. Umístění nápisu "fuck" nad postel navzdory své liberální nátuře nepovažuju úplně za vkusné, font je to ale pěkný.

zdroj
Slovy mýho taťky: tolik k tomuto. Co o tomto typu osvětlení soudíte vy? Taky máme jak já úchylku na světýlka?

Krásný zbytek neděle vinšuju
post signature

1 komentář:

  1. To vypadá moc hezky, skvělá inspirace. Děkuji za ní :-). Nedávno jsme se stěhovali do nového bytu, tak ho ještě zařizujeme podle svého. No a přesně něco takového by se mi líbilo. Budeme dělat i komplet nové osvětlení, které již máme vybrané od https://www.ledtronics.cz/, ale myslím, že s tímto to půjde nějak hezky zkombinovat a bude to moc hezké.

    OdpovědětVymazat