neděle 26. března 2017

Březnový domeček ze slunné Austrálie

Právě teď je půl sedmé a venku je ještě světlo - hurááá! Konečně přichází moje část roku, se kterou automaticky dostávám lepší náladu. To je dále spojené s tím, že toužím po nových barevných šatech, vlasech, cestách po světě, zmrzlinách, jahodách a vycházkách po lese. Taky musím zajet do zahradnictví pro nové verze kytek, které jsem přes zimu úspěšně pozabíjela, do Ikei jen tak mrknout na novinky a už jsem taky dlouho nebyla v žádné vetešárně. Taky máte s jarem a sluncem takovej příval optimismu? 

No a na počest toho dnešního krásnýho počasí tu mám jeden dům z Austrálie (jo, už zase), který je plný barev, světla, kytek...zkrátka všeho, co je teď zrovna v centru mého zájmu. Bydlí v ně rodina s malým děckem a celé je to taková směska moderních a retro kousků.



Pro bílý kachličky s černýma spárama mám slabost, taky jsem o nich napsala samostatnej článek. No a kytky, s těma je všechno lepší!



Tenhle konkrétní koberec kelim mi hrozně připomíná ty z Arro home, možná bude od tam, ale určitě by se dal podobný sehnat i v Evropě. No a ten krb! Já chci taky krb, prosíííím




Co myslíte, zabila bych i pryšec?


Jídelna je dobrá retro mixtůra...


... s tyrkysovejma dveřma!



Původní článek odsud.
Přeju krásné a dlouhé slunečné večery
post signature

4 komentáře:

  1. Tak tento je eňo ňuňo :). Ta komoda, pastelové barvy, kuchyně...no trefila jsi se :)
    M.

    OdpovědětVymazat
  2. V tych farebnych bytoch sa viac dozvieme o majiteloch, každý je iný a svojský.
    Tento byt nie je úplne moja šálka kávy aj keď obľubujem retro a farby, ale to neznamená, že si nepozriem zakaždým rada ďalšie a ďalšie bytíky, domy, všeobecne dizajn.,

    OdpovědětVymazat