úterý 29. června 2021

Kanadský byteček jako z Paříže

Tož dneska mám pro vás konečně další článek, juch! Chtěla jsem publikovat nějaký interiér, ale jako na potvoru jsem žádný, co by mě fakt inspiroval, hrozně dlouho nemohla najít. Z druhé strany máme myslím stejně všichni uvařený mozky a prázdninový mód přispívání je beztak adekvátní. A hlavně - nakonec jsem našla! Červnový interiér se schovával v hromadě fotek na tajné nástěnce "rekonstrukce" na mým Pinterestu. A je to fešák!

Tenhle nájemní byt vypadá trochu jako z Paříže, ale ve skutečnosti se nachází v kanadském Montrealu. Bydlí v něm interiérová nadšenkyně Lauren MacLean, která má mimo bytu i moc pěkný Instagram. Ten prozrazuje, že dneska už její byt vypadá o dost jinak, přiznám se ale, že mě více oslovuje tahle verze z roku 2019, jak vyšla v článku na Apartment Therapy. A hlavní důvod je pochopitelně ta oranžová sametová sedačka.

Na tomhle bytě se mi mimo jiné líbí, že když se podíváte pozorně, zjistíte, že mnoho částí bytu má vlastně "levný" základ. Ten ale skvěle funguje díky kreativním řešením - jedním příkladem za všechny budiž kuchyně, které rozhodně není žádným moderním designovým výkřikem, ale díky kýblu zelené barvy stejně vypadá elegantně a sebevědomě.



Mně se vám tak líbí ty štukový stropy a zdi, ach ich


A ty krby, oumajgááád




Čekujte ten detail na okraji parket! To je, co?


Obyčejná nájemní koupelna, která ale díky doplňkům vypadá vlastně dost mile


Hodně dobrý litinový topení musí říct. A okenice!!


Tož tak

Původní článek apartmenttherapy.com

Krásné léto vinšuju, já se časem zase ozvu, paa


post signature

2 komentáře:

  1. Wow, to je skvělé. Jednou bych chtěla mít taky byt v podobném stylu. Ale toho se asi nikdy nedočkám. Ale dali jsme se teď aspoň do předělávání panelákové kuchyně v bytě. Koupili jsme byt s takovou tou klasickou, ale čeká nás kompletní rekonstrukce. Tak se třeba i dočkáme toho, že to bude byteček jak z katalogu. Každopádně tu kuchyni chci velkou a aby tam bylo hodně světla, což prý půjde, tak se těším! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tyjo, to je fakt super podlaha. Já parkety miluju, ale zatím jsem na ně nikde neměl štěstí. Ono dneska je už moc nepořídíte. Nakonec jsme podlahu pořídili u https://www.floorforever.cz/, kde mají fakt pěkné materiály a hlavně skvělou zákaznickou podporu. ;-) Ale parkety jsou jednou můj sen. Třeba se mi splní, až budeme bydlet v rodinném domě a dám si je do pracovny. ;-)

    OdpovědětVymazat